icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Bella`s Nyårslöfte om 30 min / dag Utmaningen är AVSLUTAD

Veteran
4095 inlägg
7 december 2015 18:48

Jag har nu påbörjat 2:a året av min livsstilsförändring.

Det startade 5 /12 2014 med ett rökstopp , som gått smärtfritt.

Nu har jag börjat motionera minst 30 minuter /dag....

Jag tänker hålla på under hela 2016 t.o.m. 4/12 

Vill DU hänga med mig ?

1. Meddela mig här ...så lägger jag in dig i listan.

2. Inrapportering hit  av motionerad tid senast 1:a dagen i kommande månad

Du får alltså hålla reda på dina motionsminuter själv , under månadens gång.

3. Insats = MINST 30 min av din dag ( gärna mer)

4. Vinst =  Äran & 🌹 / mån. för alla som klarat målet för respektive månad....

med möjlighet till hela 12 st / deltagare.

OBS! Ni får lägga upp era motionspass som det passar er,men utslaget på 30 min x antal dagar/mån. blir det minst det antal tim och minuter , som står ovanför aktuell månad OBS!

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Utförd utmaning / månad = 🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Tim./mån: 13,5  15,5  14,5  15,5. 15,0 15,5 15,0  15,5. 15,5  15,0. 15,5  15,0   2,0

Deltagare  Dec. Jan.  Febr.  Mar.  Apr.  Maj  Juni.  Juli  Aug. Sept.  Okt.  Nov . Dec.

Bella50       🌹    🌹    🌹     🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹                        

babs2.        🌹    🌹     🌹    🌹              🌹     🌹    🌹    🌹  🌹    🌹    🌹

Tita.            🌹    🌹     🌹    🌹.    🌹     🌹     🌹    🌹   🌹   🌹                                                                                                                                                  

aregnisw     🌹    🌹    🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                   🌹     🌹     🌹                                    

Roosan                        🌹     🌹   🌹      🌹     🌹                                                                 

pralin                                             🌹                                                                

krissan2                                 🌹   🌹                                                                                                                                                     

biggan1e.    🌹    🌹     🌹     🌹    🌹    🌹      🌹   🌹   🌹    🌹   🌹      🌹                       

Meltem                 🌹             🌹

Rogann                🌹     🌹    🌹    🌹                                                           🌹

paloma                 🌹     🌹    🌹    🌹      🌹     🌹    🌹   🌹    🌹                                                                                             

Lovis                      🌹     🌹                                                                                                    

Amiechan

Michelly

• Veteran
    4095 inlägg
    11 oktober 2016 11:13

Hej Tita .

Buketten är utökad naturligtvis 👍 Har undrat vart du tog vägen...🤔

Paloma har hoppat av sen du var här senast. 

Hoppas du kommer igen i gamla spår....men promenader är också motion.

Krya på dig 👍🌻

• Veteran
    4095 inlägg
    11 oktober 2016 17:50

Jag gick i raska 33 min före bilen...och hann ännu längre på vägen idag innan maken dök upp.👍😆 Senare gick jag fram och tillbaka på stan flera vändor . T.o.r tandläkaren, mellan loppisar m.m.

Det blev totalt 6098 steg, 3,41 km , 82 min.

Nöjd med det. 👍

• Veteran
    4095 inlägg
    12 oktober 2016 15:44

Jag har varit i trädgården i 105 minuter...det kan behövas med fest i två dagar framåt...😬 Nöjd👍

• Veteran
    3269 inlägg
    13 oktober 2016 20:43

Tack Bella!

Jag jobbar försiktigt framåt med den onda hälen. Hälsene infl. är sega.

• Veteran
    4095 inlägg
    14 oktober 2016 13:53

Hej igen...

Igår var vi i Norge hela dagen och fick gått ihop 12465 steg. 195 minuter.

Idag blev det en tidig morgonpromenad när övriga ff sov. 64 minuter.

Nöjd 👍

• Veteran
    4095 inlägg
    14 oktober 2016 21:36

7826 steg blev dagens slutsumma på stegräknaren då jag efter maten även gick tor brevlådan totalt 98 minuter. Ännu bättre 👏

• Veteran
    2322 inlägg
    15 oktober 2016 10:29

jag  kör  mina  stavrundor  nu  15-20 min  två  gånger om dagen  så nog är jag  på G

• Veteran
    4095 inlägg
    15 oktober 2016 15:39

Storstädning med dammsugning högt och lågt, flytt av möbler, mattor och golvtorkning i 255 min. Jag är nöjd...och trött nu 😳👍

• Veteran
    4095 inlägg
    15 oktober 2016 15:39

Härligt pralin... 👍😆

• Veteran
    4095 inlägg
    17 oktober 2016 15:21

Igår  blev ingen planerad motion...bara fel matintag av äppelpaj m.m....fy 👎😳

Gjorde bara lite situps och andra stärkande rörelser på kvällen. 

Idag har jag tagit en skogspromenad på 34 min. Nöjd så...👍