Veteran
8085 inlägg
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.
Då jag läser inläggen tycker jag mig se ett mönster => alla jobbar på i gym och andra motionsomgivningar utav sjutton, äter enligt konstens alla regler och är ståndaktiga och motstår frestelser. Trots detta vill kroppen inte släppa av sig extra ballast, tvärt om - För vissa kommer det dessutom till. Vad är det som händer? Har någon ett gott svar eller helst en spekulation om varför det helt klart tycks vara en platå på gångs för de flesta i BL, just nu?
Min tanke är att kroppen vant sig och behöver något nytt men vet inte.
Tror också att det behövs en drastisk förändring.
1oktober hoppas få till denna månad med nåt bra. Inte tänka så mycket utan försöka se saken för vad den är.(stroken) men inte så lätt.
Blir mycket besök på olka rehab, De ska komma hem göra en minnesutredning 12 oktober. Och jag har beställt städ till den 11 oktober. De är mycket datum nu hålla reda på,
1oktober hoppas få till denna månad med nåt bra. Inte tänka så mycket utan försöka se saken för vad den är.(stroken) men inte så lätt.
Blir mycket besök på olka rehab, De ska komma hem göra en minnesutredning 12 oktober. Och jag har beställt städ till den 11 oktober. De är mycket datum nu hålla reda på,
Ändå gott att ” det rör på sig”...
Jo många datum att hålla koll på och om minnet är litet krasst kan det vara betungande. Hoppas på att det klarnar upp där i hjärnkontoret och minnet också återkommer. Läkningen efter en stroke är lu lång och vissa funktioner kan ju vara sådana som inte återhämtar sig till fullo, så därför är det extra bra med alla dessa test och utredningar. På så sätt vet man var du nu står och vad som återhämtar sig över tid. Håller alla tummar för en framgångsrik rehabiltering!
Nu blir det att packa ihop sig för ett pass med djupvatten gympa - trevliga motionsstunder till er alla!
Jo många datum att hålla koll på och om minnet är litet krasst kan det vara betungande. Hoppas på att det klarnar upp där i hjärnkontoret och minnet också återkommer. Läkningen efter en stroke är lu lång och vissa funktioner kan ju vara sådana som inte återhämtar sig till fullo, så därför är det extra bra med alla dessa test och utredningar. På så sätt vet man var du nu står och vad som återhämtar sig över tid. Håller alla tummar för en framgångsrik rehabiltering!
Hopp om god rehabilitering finns så länge du själv vill och får stöttning av omgivningen☀️Lycka till❣️
Fallet blev djupt.
från nr 4 uppifrån förra veckan till nr 3 nerifrån denna veckan.
idag blev/blir en frossardag.
I morgon är en ny dag. Vatten på fm har gått bra tidigare i veckan.
Em är det svåra.
Då jag läser inläggen tycker jag mig se ett mönster => alla jobbar på i gym och andra motionsomgivningar utav sjutton, äter enligt konstens alla regler och är ståndaktiga och motstår frestelser. Trots detta vill kroppen inte släppa av sig extra ballast, tvärt om - För vissa kommer det dessutom till. Vad är det som händer? Har någon ett gott svar eller helst en spekulation om varför det helt klart tycks vara en platå på gångs för de flesta i BL, just nu?
Personligen så tänker jag nog att jag äter rätt, men frågan är om jag gör det. Och kanske behöver kroppen bara en käftsmälls ändring av nånting för att komma vidare. Jag tror att min kropp har blivit bekväm med min vikt, fast jag inte är det. Och för mig är det nog lätt hänt att fastna i ett suckande över motgångar när hösten och mörkret är på intåg. Men det här fick mig ju till en bra reflektion i alla fall.
Ska nog prova att börja registrera min kost och äta efter ett mer planerat schema en tid.
Tidsnog så kanske viktplatån ger sig eller psyket blir nöjd med de som är.
Fallet blev djupt.
från nr 4 uppifrån förra veckan till nr 3 nerifrån denna veckan.
idag blev/blir en frossardag.
I morgon är en ny dag. Vatten på fm har gått bra tidigare i veckan.
Em är det svåra.
Jag har också en frossardag idag men inget smakar så gott som jag hade tänkt mig. Bara magen som fått sig en törn och känns svullen av alla kolisar. Imorgon fortsätter jag med LCHF;en så blir det ordning på torpet igen.
Glöm inte bort att vara snäll mot dig själv....🍂🍁Lycka till 🍁🍂