icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad Biggest Looser sommar och höst 2021

Veteran
8085 inlägg
6 juli 2021 10:35

Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.

• Veteran
    4095 inlägg
    4 oktober 2021 08:27

Hej...är det bara jag som måste ” söka” efter vikttråden på BL ? 

• Veteran
    2322 inlägg
    4 oktober 2021 10:18
    Bella50 skrev den 4 oktober 2021 08:27

jag med leta ?

• Veteran
    1186 inlägg
    4 oktober 2021 10:25

Har ni tryckt på att ni ska bevaka tråden?

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    4 oktober 2021 10:55
    pralin skrev den 4 oktober 2021 10:18
    Bella50 skrev den 4 oktober 2021 08:27

jag med leta ?

Jag har tryckt bevaka på tråden. Enklast att hitta den tycker jag är att trycka på "Forum" sen "Mina bevakningar" då hittar jag den direkt. Eller så kollar jag bara på notiserna och trycker på en tidigare notis där. 

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    4 oktober 2021 11:06

I torsdags tog jag mig en 1/2 fuskdag. Tänkte göra en ny satsning på kosten och då kan de för mig kännas bättre om jag unnat mig innan. Brukar dock må hyfsat dåligt efter att jag ätit kolhydrater. Jag hade en trevlig kväll i torsdags men vaknade med en kaos urspårad astma på fredag morgon. Säkert något virus, men som en käftsmäll när de kom direkt efter fuskkvällen. Har tripplat min astmamedicin under helgen, två nätter låg jag mer eller mindre vaken. Kändes som jag hade andningsuppehåll och hade ångest över att kroppen kanske slutar andas. Märkligt nog har jag repat mig oväntat snabbt! Kanske är den ketogena kosten på något sätt läkande för min kropp i grunden. Tidigare har jag behövt äta kortisonkur för att ta mig ur en sån här infektion.

Imorgon blir det jobb igen, det kommer dröja lång tid innan jag fuskar igen. Nu ska jag fortsätta på mitt ketogena spår, kanske addera lite mer kolhydrater ibland i form av ex rotfrukter, men inte chocka kroppen med massa kolhydrater på en dag...

Nya tag, nya möjligheter, ny månad! smiley

• Utmärkt medlem
    501 inlägg
    4 oktober 2021 19:01

Hej på er! 

Idag tog jag på mig sommarens träningskläder när jag skulle till gymmet. Och min känsla stämmer! Tycker kläder sitter på ett annat sätt även om vikten står still! 

Så, imorgon börjar jag åter 9.30 (sjukskriven 50%) så direkt efter lämning på skola /förskola blir det promenad kanske med inslag av lätt jogg i 45-60 min beroende på när jag lyckas få iväg barnen 😂

Glad och full med energi (trots hypotyreos, van med väldigt lite energi) hoppas jag vågen också kan visa lite positivitet denna vecka!

Kämpa på!

Tack för att ni alla delar med er ❤️🤗

• Veteran
    2322 inlägg
    5 oktober 2021 08:59

så en ny dag. Hoppas få till den med då. Men nåt större lär de inte bli. Jag har städ av badrum o toa öven damsugning o torka golven på över våningen. Börjar så.  heartde kommer den 11 okt.  Sen har jag minnesutredning den 12 okt. Sen rehab 13 okt, oj vad de blev mycket igen laughwink

• Veteran
    4095 inlägg
    5 oktober 2021 09:20
    pralin skrev den 5 oktober 2021 08:59

så en ny dag. Hoppas få till den med då. Men nåt större lär de inte bli. Jag har städ av badrum o toa öven damsugning o torka golven på över våningen. Börjar så.  heartde kommer den 11 okt.  Sen har jag minnesutredning den 12 okt. Sen rehab 13 okt, oj vad de blev mycket igen laughwink

Jag trodde du skulle få hjälp med städningen 😲🤔

• Veteran
    4095 inlägg
    Redigerad: 5 oktober 2021 09:28

Jag har tryckt på bevaka men måste gå via mina bevakningar för att se forumstråden.

Dessa  har alltid legat uppe tidigare..därför min ?...no big deal.

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    5 oktober 2021 09:46

Min tanke är att den inte varit aktuell på en vecka därför syns den inte i forumtrådar, gå under Katerogi Biggest Looser 2021 så hittar ni den ♥️