icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad Biggest Looser sommar och höst 2021

Veteran
8085 inlägg
6 juli 2021 10:35

Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.

• Veteran
    1245 inlägg
    10 oktober 2021 08:09

Lite lugnare blev jag i går kväll vid samtal m dottern.

De skulle fått åka hemifrån kl 4 på måndag morgon för att ha en minsta chans att hinna till Arlanda 3,5 timmar före avgång. Lämnat hunden vid Gislaved hade blivit väldigt snabbt. 
    de startar idag istället. Nu på förmiddagen när de varit i stan och testat sig. Bara köra hem med dottern som hämtat ut mediciner och hämta väskor och hund. Innan ska de lämna papper t mig med uppgifter om hotell och flyg och kontakter osv. Om något skulle hända. 
    ska trots allt vara borta i 2 veckor. 

men dagen är fin, endast 2,5 grader när jag var ute vid halv sju. Dags att plocka fram mössaoch vantar.

reflexbältetsatt bra, så ny syns jag lite bättre.  Det gick väldigt bra att gå idag. Gick 3:47 snabbare medel än i går. .

skönt det är bättring på något.

HA EN SKÖN SÖNDAG☀️❣️
    De kan lämna hunden i lugn och , fika där. Bokat hotell så kan sova ut, frukost i lugn, få utskrivet och kopierat mejlen om testsvar( som kommer senast midnatt) köra till Arlanda, checka in och äta lunch där. Taxfree sparar de in på. Alkohol får inte tas med på res,året. 
    Mammaoron sitter djupt, inte lugnt förrän de är hemma igen. 
    tyvärr räknar jag kallt med att en del onödigt slinker ner!

• Veteran
    1245 inlägg
    10 oktober 2021 08:11

Blev rörigt, orkar inte ändra igen. 
    måste ladda medicin!

• Veteran
    4095 inlägg
    10 oktober 2021 08:53

Man är mamma för alltid och har rätt till sin ” oro”.

Önskar dig en fin söndag.✌️

• Veteran
    4095 inlägg
    10 oktober 2021 09:00

Dagens ord...

så Le mot någon idag. Det gör skillnad 🥰👍

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    10 oktober 2021 21:59

Jag måste tyvärr dra mig ur BL pga sjukdom och privata omständigheter. Jag hoppas återkomma när saker och ting löst sig. Ha det så bra allihop och kämpa på heart

• Veteran
    4095 inlägg
    11 oktober 2021 07:56
    kikaro27 skrev den 10 oktober 2021 21:59

Jag måste tyvärr dra mig ur BL pga sjukdom och privata omständigheter. Jag hoppas återkomma när saker och ting löst sig. Ha det så bra allihop och kämpa på heart

Så tråkigt...men ibland får man ta ett steg tillbaka. Hoppas allt ordnar sig på bästa sätt . ♥️

• Veteran
    1245 inlägg
    11 oktober 2021 08:13
    kikaro27 skrev den 10 oktober 2021 21:59

Välkommen tillbaks när allt känns bättre och du är redo igen❣️

• Veteran
    1245 inlägg
    11 oktober 2021 08:25

En lättnad,

i natt strax före midnatt skrev dottern att de  fått provsvaret. Så nu ska det bara kopieras ut i ett antal ex som ska lämnas hit och dit.

Gissar att de njuter frukost nu. Som så många andra tycker de att hotellfrukost är bland det bästa med resor. 
    För egen del är dagen fulltecknad med stort och smått att göra.

- Fönstertvätten ute puffas framåt , behövlig men ack så bedrövlig!

Nåväl, denna dagen lär gå på ett eller annat sätt. 

HA EN BRA MÅNDAG , se till att få lite guldstunder för din egen skull ( men även tillsammans)😁

• Veteran
    2322 inlägg
    11 oktober 2021 08:36

här försöker man nu få i sig lite kaffe innan de kommer för lite städ,känns inte så bekvämt tyvärr, men vad gör man.heart

• Veteran
    1245 inlägg
    11 oktober 2021 16:35
    pralin skrev den 11 oktober 2021 08:36

här försöker man nu få i sig lite kaffe innan de kommer för lite städ,känns inte så bekvämt tyvärr, men vad gör man.heart

Nu är väl städet klart och du har hunnit smälta den nya situationen. Njutit hoppas jag du har gjort och gör också .

jag förstår hur du menar med att det inte känns bekvämt- men vad gör man? 
    Ha det gott 🤗