icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad Biggest Looser sommar och höst 2021

Veteran
8081 inlägg
6 juli 2021 10:35

Tråden där vi kan surra om allt utom att rapportera vikter. Nu är vi igång.

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    22 december 2021 20:19

God Jul Alla så tar vi nya tag nästa år heartheartheart

• Veteran
    2752 inlägg
    22 december 2021 20:49
    Havet skrev den 22 december 2021 19:14
    Lena444 skrev den 22 december 2021 08:40

God jul alla 

vad vi kämpat på alla BL nu  tar vi nya tag mot våra mål 2022

Är du på Gotland? 

Vi var på Gotland när mannen fyllde 50 nu i början av december lugnt och härligt 

Och snöigt 😃😁

• Veteran
    2322 inlägg
    24 december 2021 06:33

önskar nu er alla god jul och gott 2022.  Här är lugnt blir så hela helgen, och övriga dagar med.heart

• Veteran
    8081 inlägg
    Redigerad: 24 december 2021 09:25

Halvårsresultaten finns nu på vikttråden! MAS63 vann! Men överger oss inför nyåret. Det börjar väl snart bli dags för henne att "bara" hålla vikten! LYCKA TILL MAS och även ett lycka till till oss andra, vi har nu 2 veckor till starten av vårens "äventyr"! 

God Jul till er alla!

Tomtefar och mar på skarkfärd. Gjord för många år sedan av mina föräldrar

• Veteran
    1244 inlägg
    24 december 2021 10:25

En Riktigt GOD JUL ❣️
    till er alla ifrån blåsigt och småsnöande .

Sonens snö ute vid Kustvägen  ligger kvar iaf. visst är  det vackert  med vitt❣️

väntad uppgång denna vecka efter allt frosseri med systern i vår känslostorm efter föräldrarna. 

Tur det börjar en ny omgång snart. Må!

• Mycket engagerad
    241 inlägg
    Redigerad: 26 december 2021 09:32

God Jul på er alla!

Det har blivit  mycket god mat för familjen, julgodis, idag på Julafton.

Vi kommer hälsa på min faster nästa vecka.

Fira lite. Jag hinner räkna kalorier tills besöket hos min faster, och nyårsafton.

Att vågen kommer visa plus efter julmat som godis, är något jag räknar med. Tur att man kan ta nya tag igen smiley

• Veteran
    2322 inlägg
    25 december 2021 08:18

när jag är borta (som igår) svårt äta sen kommer jag hem då går de bra. smiley

• Veteran
    1244 inlägg
    26 december 2021 21:43
    pralin skrev den 25 december 2021 08:18

när jag är borta (som igår) svårt äta sen kommer jag hem då går de bra. smiley

Känner igen det där lite.

Lättare att hålla igen när jag är borta. -  Utom när vi är hos dottern, hon gör både god mat, gott godis och mumsigt fikabröd!

ja allt hon gör är mums!  Hos hennes håller jag inte igen om det är gott fika t.ex.  det är inte så ofta!

Nu bär det av mot sängen och mot en vanlig måndag!  -10,9 är mycket kallt, för oss.  GOD NATT😴

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    27 december 2021 01:10

Vaken fortfarande med en kopp te. Jag har gjort upp en ny plan: ingen lchf mer utan jag får äta vad jag vill inom mina kalorier. Blir gott med lite frukt och sånt. Börjar så smått imorgon så får vi se om det hat någon effekt på vågen.Hoppas ni alla har haft en trevlig jul heart

• Veteran
    4094 inlägg
    27 december 2021 07:59

Hej alla....och hoppas ni klarat av julen på bästa sätt.

Jag har mjukstartat med att gå en runda med mina stavar varje dag , sedan självaste julafton. Så härligt i ” min” skog nu.

Viktpåslag och viktnedgång...har det blivit hittills...så jag är nöjd så långt.

Med rutin & disciplin släppte jag ifrån mig - 1,5 kg vätska senaste dygnet ....då jag inte ätit sill och sånt sedan julafton....utan mera vanlig mat,

som t.ex Lutfisk igår...det var gott 😋✌️

Nu går jag framåt...mot ett nytt oskrivet år. Var rädda om varann därute.