icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad 2022 våren Biggest Looser

Veteran
8085 inlägg
26 december 2021 20:47

Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    30 januari 2022 20:08

Jippi! Sverige vann EM Guld i handboll !!! laugh

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    31 januari 2022 06:22

Vaknade tidigt som attan, 04:00 och kunde inte somna om. Ska ju iväg nu på morgonen och lämna lithiumprov fastande och då blir jag störd och kan inte sova. På hemvägen sen ska jag ta en liten promenad och sen hem och dricka kaffe. Ha en båst dag allaheart

• Veteran
    2322 inlägg
    31 januari 2022 09:07

sista dagen i januari. Kallt här minus 10 men sol. Försöka få till dagen får se vilken känsla som kommer.heart

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    31 januari 2022 09:44
    pralin skrev den 31 januari 2022 09:07

sista dagen i januari. Kallt här minus 10 men sol. Försöka få till dagen får se vilken känsla som kommer.heart

-5 här (Göteborg) men fint väder och lite sol. Ska ha tvättstuga vid 11 så det är bra att det är uppehåll när man ska ranta fram och tillbaka med grejer. Det blir ugnsgratinerad falukorv med blomkål till kvällen, gott och längesen jag åt det smiley

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    1 februari 2022 08:33

1a februari idag. Jag har sovit gamska bra men drömmer så tokiga drömmar och vaknar stup i kvarten pga av detfrown Nåväl det är tusen ggr bättre än det var innan när jag hade konstant myrkryp i kroppen och inte kunde sova alls. Senare idag ska jag köra ett litet walking pass när gubben har gått ut, kan inte koncentrera mig om han ska titta på cheeky Nu en kopp fettkaffe så jag piggnar tillheart

• Veteran
    1245 inlägg
    1 februari 2022 13:18

Vi klarade oss-sköt handlandet fram till idag den 1/2. Blivit lite av en sport att sega ut lite på slutet av månaden såvi inte storhandlar förrän den 

1 i nästa månad. 
    nu uppbunkrat lite men ingen middagsmat, för i frysen finns det resurser. Det konstaterade vi igår kväll.

kollat och ändrat lite i beställningen på matlådan. Vi tar en vecka till tyckte gubben. 

• Mycket engagerad
    399 inlägg
    1 februari 2022 15:29

Är helt slutkörd och då har bara halva dagen gått.

Jag har arbetstränat 2,5 timmar och där blev det en del steg då jag fick packa ut varor i butiken (arbetstränar i second hand butik, myrorna), eftersom jag inte direkt vågat åka buss när pandein (omikro) tog fäste så tar jag bilen och då tar snålhetsvargen över så jag parkera på makens arbetsplats där jag kan få stå gratis men får då knappt 1 km till arbetet (jaja gratismotion jag vet, men har ju en hund för det wink), idag hade även äldsta dottern en beställning på väg tilbaka genom city till bilen så då gick jag en omväg för att fixa ett ärende åt henne. 

Efter jobbet så bar det av till vaccinationsmottagningen där jag fick min fjärde dos vaccin mot covid.

Jag har dessutom bröllopsdag (11 år sedan jag sa JA i kyrkan, makalöst vad tiden går) och min make försökte vara snäll så maten blir helt enligt planerna, men han köpte min favoritglass Ben& Jerry cookiedough och då jag redan avklarat nästa 9000 steg (och då är ju inte dagen över) så tänker jag nog avnjuta den (allt går ned, för har aldrig lyckats bryta mit i) för jag måste ju hitta min väg (den har aldrig varit rak tidigare så ska väl inte kräva det nu då wink)

Imorgon är ju vägdag om jag inte golvat efter vaccinationen (har inga direkta biverkningar fått av de 3 innan eller influensavaccinet denna säsongen, men ska ju inte ropa hej bara för att så jag hoppas jag slipper dessa även denna gång, fick dock byta vaccin pga. direktiv uppifrån då en blandning skulle kunna vara bättre, så det blev moderna istället för pfizer och vaccinet är ju lika uppbyggt.

• Veteran
    8085 inlägg
    1 februari 2022 16:19

Bariatri. Hur långt efter 3an fick du 4an?

• Mycket engagerad
    399 inlägg
    1 februari 2022 16:28

Babs2 Jag tog spruta nr 3 den 21 september och jag fick erbjudandet för exakt en vecka sedan i kivra, det skulle gått minst 3 månader mellan dem och det blev lite drygt 4 månader mellan dem.

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    1 februari 2022 19:29

Vägdag imorgon! Pepp pepp allihop heartheartheart