Veteran
8084 inlägg
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
Här surrar vi om vad vi vill, peppar varann och ber vid behov om stöttning.
Grattis Jen 1977 till månadens vinst 🥳❤
Jag överåt nu på kvällen, ugnsstekt karre och creme fraiche. Det var i alla fall inte många kolisar i det och nu somnar jag mätt i magen. Jag var inte hungrig innan heller men var sugen att tugga på något och någon enstaka gång spelar ingen roll. Sov gott alla
Jag svettas, är orkeslös, lättirriterad och är smått förstoppad + har en ljuvlig andedräkt
Ketos så det smäller om det så det ska väl ta på kilona. Blir inga stora grejer idag heller, OS och ett litet zumba pass om ork finnes.
Jag svettas, är orkeslös, lättirriterad och är smått förstoppad + har en ljuvlig andedräkt
Ketos så det smäller om det så det ska väl ta på kilona. Blir inga stora grejer idag heller, OS och ett litet zumba pass om ork finnes.
De brukar bli bättre efter några dagar. Min mage höll sig igång med hjälp av en tesked kokosolja i kaffet.
Pepp pepp!
De brukar bli bättre efter några dagar. Min mage höll sig igång med hjälp av en tesked kokosolja i kaffet.
Pepp pepp!
Ja jag dricker kaffe med smör och kokosolja på morgonen
Och det är ingen större fara, jag står ut med lite krämpor bara resten fungerar 
Nu är jag less på mig, jag planerar bra och handlar därefter, men sen blir jag sugen och sugen och sugen och stoppar i mig allt jag hittar. Sambon som gärna vill gå upp i vikt måste ju ha bla bröd och bregott(den fetaste förstås). Har provat att ha magrare hemma åt mig, men den smakar inte lika bra! Skulle inte förvåna mig om jag är uppe på max-vikt i morgon. Hur ska jag få mig att hålla mig till planeringen?
Grattis Jen 1977 till månadens vinst 🥳❤
Tack👍👍
Ja hade en bra plan och de började bra. Men senaste veckan har de gått ganska dåligt. Har blivit mycket kvällsätande och de visade sig på vågen idag +0,4 kg. Måste försöka bli av med kvällssuget och behöver komma igång med träningen igen. Har varit psykologiskt stressigt på jobbet två veckor men nu börjar det lugna ner sig. Så nu hoppas jag på att återfå energi och ta tag i mitt mående igen. Nya tag, nya möjligheter!
2/2... 74,0.... BL- rapport... gick före bilen 35 min+ en hel del på stan
3/2.... 75,7... orsak och verkan efter friflygning igår 😬Stavrunda 55 min
4/2... 74,7.... regnigt=ingen stavrunda. Skotta bl.a.upp tung snö från takras.
5/2.... 74,7.... stavrunda 45 min
6/1.... 75,0.... Go´frukost, stavrunda 60 min ,salt grillkorv ,våfflor ...
Start för min VEGO 5:2 = Vego 5 dagar + ”vanligt ” 2 dagar / vecka
7/1.....75,7.... orsak & verkan...stavrunda 50 min . VEGO 1 av 5
8/1.... 74,5.... Yes 👍...det var bl.a. saltet. Stavrunda 65 min VEGO 2 av 5
9/1.... 73,7.... BL-rapport ...det blir stavrunda och VEGO 3 av 5 idag.
Jag är glad för det lilla efter denna viktsvajiga vecka....
här går de inte alls bra. Har haft en dålig vecka, funkar liksom inte. Jag göra mina övningar. Min energi kommer inte, Ska träffa läkaren den 21 så får jag höra hur alla tester jag gjort, Vad som felas. Nu kaffe.