icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Chat Biggest Looser 2026

Veteran
8263 inlägg
26 december 2025 22:05

Våren 2026 innebär vägning onsdagar före kl 24 fr o m 7/1.

Finns plats för nya, anmäl er här eller på tråden "vikter Biggest looser våren 2026".

God fortsättning och Gott nytt år.

• Veteran
    2672 inlägg
    27 december 2025 12:07

Tack för att du fortsätter babs2!

• Utmärkt medlem
    513 inlägg
    27 december 2025 15:16

Håller med LinusPL - Tusen tack babs2 ( och också liet Johan också tänker jag) Efter en lång konvalesenstid är jag igen taggad att sätta mera energi på detta med mat, motion och goda sov-vanor. Ser fram emot att få chatta med alla deltagare här i forumet! Vi hörs yes

• Utmärkt medlem
    521 inlägg
    28 december 2025 23:20

Hej!

Vill gärna vara med nu till 2026! Finns det plats kvar?

• Utmärkt medlem
    513 inlägg
    Redigerad: 30 december 2025 14:09

Till alla er här i Biggest Loser,

När vi nu blickar fram mot 2026 så tänker jag att det blir viktig att påminna om det faktum att vi alla redan är redan på väg åt rätt håll inom ramen för våra personliga viktresor. Var och en av oss har visat mod i och med att vi alla tagit ett beslut om att satsa på oss själva, och det i sig visar på en enorm inre styrka.

Det kommande året är inte bara ett nytt kalenderblad – det är en möjlighet att fortsätta det jobb som redan utförts eller för vissa kanske en ny möjlighet till bra val för sig själv. Det nya året ger var och en av oss en chans att fortsätta bygga goda vanor, att lära känna oss själva ännu bättre och att ta steg framåt - oberoende om de sedan är stora eller små. Alla steg räknas. Varje val, varje försök, varje dag man inte ger upp är en seger.

Kom ihåg att resan inte handlar om perfektion, utan om uthållighet, gemenskap och att visa sig själv vänlighet även de dagar det känns tufft. Tillsammans stöttar vi varandra, och tillsammans skapar vi en miljö där förändring är möjlig. Genom inlägg här på chatten blir detta synligt och verkligt. Jag ser verkligen fram emot att ta del av era chatinlägg!

Låt oss alla gå in i 2026 med hopp, nyfikenhet och tilltro till vår egen förmåga. Det finns alla förutsättningar för att 2026 blir ett riktigt bra år – fyllt av utveckling, styrka och nya insikter.  Nu blickar vi framåt och tar tag i det första delmålet - invägning den 7.1.2026. Kämpa på !🌱💪

• Veteran
    4173 inlägg
    31 december 2025 08:34

Tack för bra inlägg MAS63,

Vi är alla olika, har vår egen startposition.. Egna förutsättningar, val samt drömmar. 

Här kan man förkovra sig, lyssna & lära av andra... Ge egna tips & råd. 🙏

• Veteran
    4173 inlägg
    Redigerad: 31 december 2025 08:39

Extra TACK till babs2 för jobbet hon lägger ner här. 🙏

Here we come... 

• Veteran
    8263 inlägg
    31 december 2025 14:52
    zaga skrev den 28 december 2025 23:20

Hej!

Vill gärna vara med nu till 2026! Finns det plats kvar?

Du äär välkommen 

• Engagerad
    74 inlägg
    1 januari 2026 10:42

Hej!

Jag är gärna med igen...

Finns det plats kvar?

• Mycket engagerad
    319 inlägg
    1 januari 2026 16:58

Hej och God Fortsättning!

Jag skulle gärna vilja gå med igen. Finns det plats för mig? 

Ann-Louise

• Veteran
    8263 inlägg
    1 januari 2026 22:23
    Svealisa skrev den 1 januari 2026 16:58

Hej och God Fortsättning!

Jag skulle gärna vilja gå med igen. Finns det plats för mig? 

Ann-Louise

Välkommen