Veteran
8263 inlägg
Våren 2026 innebär vägning onsdagar före kl 24 fr o m 7/1.
Finns plats för nya, anmäl er här eller på tråden "vikter Biggest looser våren 2026".
God fortsättning och Gott nytt år.
Jösses, såå.. överraskad jag blev på vågen idag. Jag som var nöjd redan igår... innan min lunch med dotter'n..... med Thaimat och onödigt god fika.😬🍦🍰
Alltså kroppen ÄR en konstig manick 😮
Lycka till allihop 👏👏
Hej Alla !! Det går riktigt bra. Är så glad över att ha klarat jul och nyår så pass smärtfritt som det gick att önska.
Det går neråt, sakta men säkert. Lycka till alla bröder och systrar :D
Sakta men säkert är det som fungerar. Super bra jobbat under jul och nyår!
Så har en ny vecka startat med nya bra val för en stabil viktnedgång! - Vilket är ditt val denna vecka?
Mitt handlar om att hålla mig till mitt ätfönster vilket innebär att sluta äta efter kl 18.00 på kvällen. Detta har fungerat hittills och gett mig minus på vågen så jag hoppas den trenden fortsätter.
Skulle gärna höra vad du tänker göra / vilket val du tänker satsa på denna vecka för att få ett minus på vågen
Så är det bara måndag kväll och tisdagen kvar inför veckans avstämning på vågen på Onsdag!
Här rullar det på och mitt val att ha ett ätfönster + att inte äta efter kl 18 går si sådär.... Det är litet utmanande då jag är hemma från jobb först efter kl 18. Men skam den som ger sig. Om det hela går över någon halvtimme får jag väl vänta med att stoppa i mig frukost litet senare än vanligt.
Hur har din vecka gått?
Kämpar på med så mycket motion jag orkar
Idag körde jag vattengympa riktigt jobbigt
Men det är så skönt träning när man har ont i lederna
Någon här som gått ner i vikt av kimchi som ett tillägg med maten ? Räknar också mina kalorier och skriver upp allt plus ett tillägg av protein så jag håller mig mera mätt det gör det betydligt lättare
Att skippa lägga sig med hungrig skrikande mage
Kimchi räknas ju som superfood och ingår i den anti-inflammatoriska dieten. Så har man ont borde man just äta olika typer av fermenterad mat - säger de som är visa. Jag skulle gärna äta Kimchi men tyvärr tycker jag inte om konsistensen..... Så för min del handlar det nog hellre om surkål.... Den klarar jag bättre av.
Så om du fixar Kimchi : ät! Både hälsosamt, anti-inflammatoriskt och låg-kalori.
Weekenden står för dörren och i lördag blir det en ny deltävling i Mello. Traditionseligt med något gott och litet bubbel. Det blir att planera för den dages matregim så att bubblet och mys-pyset ryms in!
Pepp till er alla inför weekenden - viktresans väg är smal men det är en väg att gå på trots allt , SÅ, Lycka till!
Våren 2026 innebär vägning onsdagar före kl 24 fr o m 7/1.
Finns plats för nya, anmäl er här eller på tråden "vikter Biggest looser våren 2026".
God fortsättning och Gott nytt år.
Hejsan
Går det fortfarande bra att gå med?
Imorgon står vi igen på vågen. Just nu känns det bara bra att få kliva upp på mackabären, men, hur är det för dig? Är du vän eller ovän med din våg?
Idag så är jag sams med vågen. Det har släppt lite och vågen var under 85 idag. 84,9 vilket betyder att jag har gått ner 40 kg, 80 smörpaket, 2 ½ pellets säckar sedan maj förra året. Så härligt, så underbart. WOWlar va bra !!!