Veteran
8263 inlägg
Våren 2026 innebär vägning onsdagar före kl 24 fr o m 7/1.
Finns plats för nya, anmäl er här eller på tråden "vikter Biggest looser våren 2026".
God fortsättning och Gott nytt år.
Hej Alla och
God Fortsättning på året som ligger framför oss med till viss del oskrivna blad❣️
Instämmer naturligtvis och tackar varmt för det omhändertagande vi får.
Måste gå en del tid och ork till att hålla rätt på oss alla!
Lagt i mobilkalendern att den 7/1 är det START MD.
Nya tag och håll i hatten på nervägen, sätt klacken i backen om det börjar gå uppåt!
LYCKA TILL till oss ALLA och måtte vi slippa ovädret Anna.
Jag vill vara med igen 👍👍
Jag vill vara med.
Med lätt panikkänsla efter jul och nyårs ätande ställde jag mig på vågen. Det har varit gott och trevligt men kanske inte så bra för midjemåttet. Så jag blev riktigt glad när vågen inte visade på mer än 0,1 kg på pluskontot. En förkylning som är jobbigt har ändå hjälpt mig att hålla igen nu efter nyår. 88,2 på vågen. Det kan jag leva med. Men nya tag nu och låta 2026 bli året där jag når min målvikt. Spark i baken till er alla. Nu sätter vi igång !!
God Fortsättning till er alla!
Jag tror det var 2023 jag tog en paus från Biggest looser. Tanken var att pausen skulle vara några månader men blev några år!
Jag gick ut med ca 104 kg i bagaget. Januari 2025 maxade jag med 119 kg och försökte ta tag i livet igen. Ca 9 kg försvann under året. Nu ser jag fram emot det nya fräscha 2026. Det kommer att hända mycket i år.
Nu peppar vi varandra
Svealisa
God Fortsättning till er alla!
Jag tror det var 2023 jag tog en paus från Biggest looser. Tanken
var att pausen skulle vara några månader men blev några år!
Jag gick ut med ca 104 kg i bagaget. Januari 2025 maxade jag med 119 kg och försökte ta tag i livet igen. Ca 9 kg försvann under året. Nu ser jag fram emot det nya fräscha 2026. Det kommer att hända mycket i år.
Nu peppar vi varandra
Svealisa
Svealisa jag noterar dig!
Tack för bra inlägg MAS63,
Vi är alla olika, har vår egen startposition.. Egna förutsättningar, val samt drömmar.
Här kan man förkovra sig, lyssna & lära av andra... Ge egna tips & råd. 🙏
Visst är du med 2026?
Nu har jag noterat min start för 2026.
Jag hoppas på ETT BRA ÅR FÖR OSS ALLA med våra egna mått mätt.❣️
Här är vitt och vackert ute och lite varmare inne framför brasan.
Nytt år nya möjligheter 🥳 det tar vi vara på!
Instämmer med alla och tackar ödmjukt för det jobb du lägger ner för oss alla babs2 ❤️❤️❤️ det uppskattas verkligen, betyder så mycket att få vara med i en grupp där man förstår och är förstådd🥰 att få och ge pepp, och att vi i denna grupp inte bara pratar om vikt o hälsa, utan även ofta livet i allmänhet❤️
Det blir 10e året jag är aktiv här på MD nu, en del av oss har träffats i verkliga livet och de minnena vårdar jag ömt, men även de jag inte träffat men haft "sällskap" av här i flera år känns som mina vänner 🥰
Är tacksam för Er alla, och för härliga Johan som driver detta vidare år efter år, TACK ❤️🥰👊🏼