icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Dags att komma under 100 kilo!

Veteran
1063 inlägg
9 augusti 2011 09:16

Jag har cirka 4 kilo kvar tills jag är under 100 kilo.. Har än så länge inte kommit så långt på min viktminskning men känner nu att det är dags att komma under 100 nu så jag kan känna att jag kommer nånvart.. så nu söker jag andra som också vill komma under 100 kilo.. Behöver människor att prata med som är i samma situation hoppas ni finns o att vi kan hjälpa varandra!

• På gång
    26 inlägg
    10 september 2011 09:18

Jag startade på lite över 105 och har kommit till 101. Har mått skit ett par dagar är trött på allt som har men bantning att göra. Till frukost åt jag nägra mackor , har inte ätit bröd på 5 veckor....Ska ta en äckel dag idag och hoppas att jag kommer tillbaka i morgon.... Lycka till alla....

• Veteran
    1063 inlägg
    10 september 2011 09:28

. Ge inte upp! Slappna av lite och ta nya tag imon :) Jo ibland blir man trött på detta fast jag börjar mer och mer känna att det inte är lika jobbigt längre. Kanske är det för att jag känner att mina matvanor funkar bra så länge jag får in träningen. Känn efter om du verkligen hittat rätt sätt att uppnå ditt mål på.

• Nykomling
    8 inlägg
    12 september 2011 10:54

jag hoppar gärna in i er tråd här...har också några kilon kvar till under 100...har ätit lchf sedan v 34...fuskat lite på helgerna men ändå gått ner 5 kg ung...)