På gång
47 inlägg
Är det ngn annan som går på diet med 1100-1300 kcal per dag? Dock ngn +35år och uppåt... ämnesomsätningen blir "annarlunda" för oss mognare ha haa. Detta har jag nu testat i en vecka andra veckan på gång. Gymmar eller powerwalkar 6 km 4-5 gånger i veckan. DU då? Hur går det för dig?
Ja, jag skyller på den va???? Hur går det för dig med vågeeländet, Thyndra?
Min våg har varit snäll i veckan Bummlan, håll koll på min blogg imorgon. Med lite tur så är nästa delmål fixat imorgon. Så nu har jag beställt tur och sagt åt vågen att den inte får visa mer än 71 kg imorgon :) Funkar det så är det -55 kg. Det var 0,4 kg kvar imorse......
Kul och grattis. Du är en sann kämpe!!!! Värd alla framgångar! Och du vet vad som gäller, Thyndra, rensa navelludd, raka armhålor och ben. Ta fram trimmer och kör på snagg. Och glöm, för guds skull, inte strumpluddet mellan tårna. Nagelklippning rekommenderas. Och öronsköljning! Och jag håller tummarna på mitt håll och håller ögona öppna!
Bummlan, Du vet att du är min förebild, det här ska fixas !! Vet inte hur det blir med det andra, men minst 50 minuters rask promenad blir det kl 5.30 imorgon bitti. Det gör förhoppningsvis lite grann och kaffet får vänta tills efter promenaden :)
Vill se bildbevis efter ansnig både här o där Thyndra ;D Tror du fixar ditt mål imorgon utan att behöva raka av håret. Kaffet ska du ju dricka innan promenaden så hett du bara kan och gärna äta lite äggvita oxå det ökar på förbränningen ännu mer . Håller tummarna för dig imorgon :D Bummlan du har kanske en likadan våg som jag, den har nog hakat upp sig på nåt vis ;)
Ja, Thyndra, det är rätt svettas ut bara :) Men jag tror som Fruragge - du fixar det utan rakning och nagelklippning. Och Fruragge, visst är de eländiga. Och jag har ju varit så bortskämd med min som bara visat mindre och mindre. Sen blev jag rädd (när jag var nere på 58,6 till mina 183) och då vämnde den. Och nu, 2,6 kg senare sitter den fast. Vill till 60-61. Där ska jag vara.
Vill oxå till 60-61 men jag är 20 cm kortare än dig Bummlan ;D
Men det är en trevlig vikt. Eller hur, käraste fruragge? Oavsett längd ;)
Jag har aldrig förstått varför du vill väga så lite Bummlan, är det inte dags att bygga muskler nu?? Då kommer du ju att väga lite mer. Men så stark du kommer att bli. När du mockar åt kalvarna så behöver du en massa muskler !!
Jag vill inte väga lite, jag vill vara smal, Thyndra. Och nu verkar det hänga ihop ;) Jo muskler ska jag ha. Och om det innebär nåt kilo till - så fine. Bara jag slipper nypa i fettet i midjan, under hakan och på armarna. Och jag får muskler hos kalvarna. Idag har jag haft ruskig träningsvärk i bakarmarmarna. Och fått lite bulligare rumpa. Men mååååååste komma igång med springet så jag får såna där starka och hårda benmuskler och magmuskler igen. Och så deffar jag samtidigt. Så egentligen är det det alltihopa handlar om. Börjar jag springa får jag äta mer, får muskler och blir glad!