På gång
47 inlägg
Är det ngn annan som går på diet med 1100-1300 kcal per dag? Dock ngn +35år och uppåt... ämnesomsätningen blir "annarlunda" för oss mognare ha haa. Detta har jag nu testat i en vecka andra veckan på gång. Gymmar eller powerwalkar 6 km 4-5 gånger i veckan. DU då? Hur går det för dig?
Ut och spring då Bummlan så du får äta :)
JA det är ju det enda rätta :)
Igår var kombinerad vilo/ätardag men idag är det stenkoll som gäller igen :) Ikväll ska jag på spinning i 60 minuterså då hoppas jag bränna bor nåt hekto iaf inför morgondagens Biggest loser, kan ju inte låta Thyndra dra hela lasset ;D
Nu har jag satt ut min goda sallad på kyckling/fetaost/avokado sallad. Den är skitgod! om man får säga så ; /
Idag så är det full koll igen, skriver ikväll och berättar hur många kcal jag har stoppat i mig under dagen. Det ska bli gott med nyttig mat. Visst var det gott med gofika igår, men jag mår inte så bra efteråt.....
864 blev det intaget kcal idag .... nice åter igen med lite kcal .
739 kcal idag, med tanke på gårdagens intag så var det dags att dra in ordentligt en dag i alla fall :)
Igår blev det mat 990 kcal, motion 807 kcal så 1017 kvar och ändå visar inte vågen nån nergång *grrr* hoppas det släpper rejält snart för nu börjar jag bli SUR!!!! :(
Brukar ni alla dricka mycket vatten dagligen också? 2L jag försöker för det hjälper med mycket. Man kan bra pressa i citron i flaskan om man inte är så förtjust i vatten (vanligt kran) Jag måste ha en 1/2 L flaska med mig så jag får imig det och kommer ihåg att dricka!
Dricker oxå mycket vatten annars samlar jag på mig en massa vätska, sen använder jag Resorb brustablett (vätskeersättning) när jag tränar för att få i mig lite salter och mineraler igen.