På gång
47 inlägg
Är det ngn annan som går på diet med 1100-1300 kcal per dag? Dock ngn +35år och uppåt... ämnesomsätningen blir "annarlunda" för oss mognare ha haa. Detta har jag nu testat i en vecka andra veckan på gång. Gymmar eller powerwalkar 6 km 4-5 gånger i veckan. DU då? Hur går det för dig?
Bravo fruragge !!!!!!
Idag har jag skrivit in all mat på förhand. Om det blir som planerat kommer jag att sluta på 1063 kcal idag. Får se hur mycket det blir korrigerat under dagen. När jag inte orkar göra matsäck och ta med mig när jag jobbar har jag börjat med modifast barer. Det är dom som jag tycker är godast nu :)
Det blir 1074 kcal idag, nu är det äntligen kvällsmat. Sååååå gott !!!!
Idag så blev det 1062 kcal !!! Imorgon så meddelas inga kalorier, då blir det lite urspårning. Men är det lördag så är det !!
Tänker inte föra in några kalorier nu när jag ska testa att vara "strikt vegetarian" så länge jag orkar utan bara äta så att jag är mätt och mår bra så får vi se var det landar, kanske för in nån dag då och då bara för att kolla vad jag landar på, som igår var det första dagen och trots lite gott på kvällen med torkad frukt så landade jag på 1228 kcal och det är ju bra :) fast då "fuskade" jag och åt lite kokt fisk till kvällsmaten och hade i lite keso i ena smoothien ;) Ska bli kul att väga mig på måndag och se om det gör nån skillnad...ska ju förhoppningsvis inte gå upp iaf för då tror jag att jag beställer en akuttid för GBP...
985 kcal idag, känns skönt att återgå till det normala efter gårdagen. Men det blev inte så illa igår som förra lördagen, inte så mycket "baksmälla" från en massa socker idag :) Lycka till fruragge !!
Har inte fört in nån mat idag men har motionerat ihop 1147 kcal så jag bör ju klara mig iaf ;)
-0,6 kg sen i fredags :D så nån nytta gör det iaf, bara se vad man lyckas hålla borta när jag börjar äta som vanligt igen men än så länge känns detta ok så jag fortsätter ett tag till
1006 kcal igår måndag. Grattis fruragge !!!! Härligt att du fått en kick i rätt riktning :)
952 kcal igår tisdag och idag så tror jag att det kommer att sluta på 961 kcal. Annars så ändrar jag sen.