På gång
47 inlägg
Är det ngn annan som går på diet med 1100-1300 kcal per dag? Dock ngn +35år och uppåt... ämnesomsätningen blir "annarlunda" för oss mognare ha haa. Detta har jag nu testat i en vecka andra veckan på gång. Gymmar eller powerwalkar 6 km 4-5 gånger i veckan. DU då? Hur går det för dig?
Kommer du ner till målvikten före mig kimsi så lova att du startar tråden "Vi som håller måttet". Det är då det stora arbete börjar är jag rädd :)
Går trögt nu så de där kilona känna långt borta. Stod stilla förra veckan, men nu har jag tappat 0,5 sedan i måndags så jag hoppas det lossnar nu igen. Ja sedan startar vi absolut en tråd om att hålla vikten, för som sagt är det en riktigt tuff utmaning. :)
Välkommen Kimsi :)
Thanx :D
897 kcal blir det idag om det inte slinker ner något mera :) Nu är det dags för min kvällsmat bestående av hårt bröd med ost, jordgubbar, keso, chokladbit och kaffe :)
Klarade dagen med 3 kcal marginal - 1297 kcal goda nyttigheter landar den här dagen på. Och det enda som ska slinka ner här, Thyndra, är jag i sängen :)
Sov så gott Bummlan :)
Det samma din sprallhök :)
Välkommen kimsi !
Dagen landade på intag 1054 Motion 1085 Kvar 1231