På gång
47 inlägg
Är det ngn annan som går på diet med 1100-1300 kcal per dag? Dock ngn +35år och uppåt... ämnesomsätningen blir "annarlunda" för oss mognare ha haa. Detta har jag nu testat i en vecka andra veckan på gång. Gymmar eller powerwalkar 6 km 4-5 gånger i veckan. DU då? Hur går det för dig?
nä, jag menade 3,5 kg. som en nyfödd baby "skratt"
jahaaa , ha haaaa
1217 kcal blev det idag :)
Har ätit färdigt för idag och är mätt och belåten. Landade på 1008 kcal idag. Imorgon är det dags för veckovägning!
1144 kcal + en kvällspromenad, nu är det dax att så sakta börja röra på sig igen, jag känner att krafterna har börjat återvända så sakteliga.
Jag ser också fram emot att få gå och träna snart igen. Har varit förkyld i en vecka :(.
Krya på dig Blonkan, skönt fruragge att du håller på att bli bättre !!! Och jättekul med ett forum som man kan skriva in kaloriantalet på varje dag!!! Tack för det Cathrine
Attans det blir 1386 kcal idag, men jag har precis bestämt mig för att ta en Irish Coffe ikväll. Firar i förväg den av mina hundar som ska tävla nordiska mästerskapen i bruks nu i helgen :)
1136 kcal blev det idag :D Då har jag inte lagt in nån motion så 35 min stavande + 20 min stepmaskin utöver det. Lika bra att fira i förväg Thyndra ifall det inte går bra ;D Krya på dig Blonkan, är det samma skit som jag har haft så tar det sin tid *suck* 2 veckor men nu börjar jag känna mig frisk.
Duktiga ni, jag har gått över 2000 strecket idag men så blir det gärna på fredagar.. Imorgon eller på söndag ska jag gå och träna. Imorgon ska jag hushålla så jag iallafall inte går över energibehovet trots att jag tillåter mig en del extra även på lördagar.