På gång
47 inlägg
Är det ngn annan som går på diet med 1100-1300 kcal per dag? Dock ngn +35år och uppåt... ämnesomsätningen blir "annarlunda" för oss mognare ha haa. Detta har jag nu testat i en vecka andra veckan på gång. Gymmar eller powerwalkar 6 km 4-5 gånger i veckan. DU då? Hur går det för dig?
he hee visst är det roligt att man kan lite följa med de andra o "prata" om hur mycket man tex just idag fått i sig. Jag är såååå super strikt med mina kcal intag att jag äter inte en smula mera än vad jag skall eller har lovat mig! 1300 max!
Idag så gällde det inte några 1300 kcal inte, snarare det dubbla. Imorgon så blir det ordning på torpet igen, glad ändå att jag har både promenerat med bungy pump 45 min och cyklat 20 km på motionscykeln. Tvi tvi, imorgon är en ny dag som jag ska låta min kropp få betydligt hälsosammare mat !!!!
Blev ju lite mer igår, lite lördagsgodis, 4 bitar 86% choklad och 100 g salat pinnar så jag landade runt 1700 men sen gick jag 40 min med stavarna så förhoppningsvis är ingen större skada skedd.
igår söndag blev det 1269 kcal. idag måndag blir det 1044 kcal.
Måndag 1159 :) Igår glömde jag att skriva in och har inte orkat i efterhand heller men vågen var ju hyffsat snäll i morse så så illa kan det inte ha varit igår iaf ;)
Hur gör ni för att hålla er mätta på så lite kalorier? Jag är så hungrig av mig.
Sessa Biter ihop ;D Gäller att välja rätt sorts mat så man kan äta större mängder utan att det blir så mycket kcal (ex grönsaker) och sen håller jag mig mätt bättre och längre på protein än på kolisar men det är säkert olika.
Hejsan! :) Jag är ny här... Ni som tränar, klarar ni er på 1200 kcal ca? Jag är rädd att jag ska bli matt och inte orka..
1100 kcal idag, och det är inklusive en Irish Coffee :) En helt vanlig tisdag, Japp :) Sessa, Ät vitkål, där finns inga kalorier. nyttigt och gott !! Man kan äta en hel del bara man letar rätt på kalorisnål mat. Rent kött, fläsk kotletter, lax, viktväktar korv Bara att leta det finns :)
SaraHBG, Idag har jag promenerat med pumpstavarna 90 minuter, städat, och cyklat på motinscykeln 69 minuter. Och visst är jag trött, men inte matt. Fast nu är väl min kropp van också, jobbigare i början.