På gång
47 inlägg
Är det ngn annan som går på diet med 1100-1300 kcal per dag? Dock ngn +35år och uppåt... ämnesomsätningen blir "annarlunda" för oss mognare ha haa. Detta har jag nu testat i en vecka andra veckan på gång. Gymmar eller powerwalkar 6 km 4-5 gånger i veckan. DU då? Hur går det för dig?
Tack Thyndra Jag hopas med känner mig ganska ok har inte tid med sjuk....
Heja fruragge, det är ju bra att skriva ner sina matvanor här också, då blir det kanske mindre fusk på lördag :)
eller hur, ju fler som håller koll på en desto bättre, lite morot och MYCKET piska så ska det gå ;D
You go Girls! ; )
Hej igen tjejer! :) Jag skall prova de färdiga menyerna som ligger mellan 1200-1300 kcal. Enligt matdagboken så räknar de ut mitt dagliga till 2415 kcal. Att sänka kcal-intaget med 1100 per dag känns ganska saftigt. Är detta ok? Och endast jobbigt i början innan man vänjer sig?
Dagens: Kalorier in 1192 Motion ca 600 kcal + förhoppningsvis ytterliggare lite till ikväll när jag ska ut och "stava" :) Låter ok va thyndra ;D
Blev 45 min stavande ca 280 kcal till :D så mat 1192 träning 902 kvar att äta 910!!!
Sara hbg: ja det är ok,kanske det känns lite konstigt i början Men drick vatten på Bara o före du äter med......kroppen blir van fort.
Bravo fruragge !!!! Idag har jag jobbat och till middag blev det rotmos och viktväktarnas korv, det betyder att det blev inte mycket kalorier idag. Och att pressa i mig mer än flingorna och yoghurten nu känns inte nödvändigt så det blev bara 818 kcal idag ..... ett litet återfall till gamla vanor :) Men jag kommer att synda lite åt andra hållet en dag i helgen :)
Varit och tränat för första gången på två veckor pga förkylning. Det fanns bara tid för 40 minuter men ändå :). Dagens intag 1105 kcal.