På gång
47 inlägg
Är det ngn annan som går på diet med 1100-1300 kcal per dag? Dock ngn +35år och uppåt... ämnesomsätningen blir "annarlunda" för oss mognare ha haa. Detta har jag nu testat i en vecka andra veckan på gång. Gymmar eller powerwalkar 6 km 4-5 gånger i veckan. DU då? Hur går det för dig?
Igår lördag; middag på resturang slutade på 1980 kcal. Trots nära svält uner dagen! Idag "åter i selen" 1067 kcal :)
1015 kcal idag, det får räcka för jag har i stort sett legat i soffan !!
Idag 1159 kcal, Sitter under filten och fryser nu :)
Usch, jag som tänkte höra ifall du var hemma nånting i veckan Foxy, men du får inte smitta ner mig mer. Jag är heller inte så pigg
Nej Tyndrajag är inte förkyld!! Jag blir bara så frysen när jag äter lite. Ibland blir jag frysen fast jag äter mycket också. Vet inte riktigt varför.?!! Torsdag är jag ledig och hemma när jag inte motionerar. Du kan ju ringa först:) Såg dej i HT jättebra!! Synd att dom inte skrev "Matdagboken.se"...kanske:S Idag 1145 kcal
Idag 1208 kcal Dom vill nog inte ge ut någon gratis reklam :) Vi får se om jag hinner Foxy, men jag ringer i alla fall
Idag gick det bra......men sen mat hos syrran på tjejkväll!!! Det gjorde att dan slutade på 1423 kcal. Dessutom är jag hungrigare nu än före!!:( ...... Men kul var det ;-)
1060 kcal idag, lite kanske men nu blev det så i alla fall. 1423 är väl helt ok Foxy :) Kul med tjej middag :)
1272 kcal blir det idag :)
1309 kcal idag. Större delen oplanerat tröst ätande.