På gång
47 inlägg
Är det ngn annan som går på diet med 1100-1300 kcal per dag? Dock ngn +35år och uppåt... ämnesomsätningen blir "annarlunda" för oss mognare ha haa. Detta har jag nu testat i en vecka andra veckan på gång. Gymmar eller powerwalkar 6 km 4-5 gånger i veckan. DU då? Hur går det för dig?
Kan man tröstäta och bara få i sig 1309 kcal så är väl knappast någon skada skedd :) hoppas du är färdig tröstad nu :) Ringer dig nog imorgon Foxy, glömde idag.
Två dagar när jag INTE klarade att ligga under förbrukning! :) Vilodagar= äta det jag vill. Imorgon är det 1100- 1300 som gäller igen. ;)!!!
1076 kcal blev det för mig idag 1155 i fredags, igår räknar vi inte :)
Bra Tyndra!! 1033 kcal blev det idag.! :)
1311 kcal idag, bra gjort med tanke på att det blev lite pizza
Riktigt bra Thyndra! Själv hamnade jag på 1730 kcal, när jag satte mej och skrev ihop för en stund sedan. Dålig planering!!:( Ny dag imorgon! Får planera bättre :-)
Det var ju ändå inte så illa Foxy. Och dagen idag får du säkert bättre ordning på :)
1167 kcal blir det för mig idag :) Ändå så tycker jag att jag ätit så ofta och mycket. Det gäller att välja rätt :)
Tur att du är kvar här Thyndra! Vart är alla andra? 1091 kcal i dag. :) Hinner man bara med att välja "rätt" så går det lätt!!!!:D
1134 kcal idag :)