På gång
47 inlägg
Är det ngn annan som går på diet med 1100-1300 kcal per dag? Dock ngn +35år och uppåt... ämnesomsätningen blir "annarlunda" för oss mognare ha haa. Detta har jag nu testat i en vecka andra veckan på gång. Gymmar eller powerwalkar 6 km 4-5 gånger i veckan. DU då? Hur går det för dig?
Idag blev det 1073!!:)
1014 kcal, det blir lite idag. Jag hoppas på att ha nått målvikten imorgon. Det var bara 5 hekto kvar idag :)
Håller tummarna för dej Thyndra!!:-) Ikväll blev jag så sugen på pizza efter gymmet så det slutade på 1849 kcal. Då åt jag bara en halv pizza!! Jag orkar inte vara så målmedveten som du är. Min resa har ju inte heller varit lika tuff som din har varit. :-)
GRATTIS THYNDRA!!!
Tack fruragge !! Inte har jag tänkt försvinna från den här tråden Foxy, visserligen så ska jag sakta men säkert öka kaloriintaget. Men det kommer att bli koll på kalorierna även i fortsättningen och mer än till 1300 kommer jag inte att våga öka i början dessutom så låter jag kalorierna få flöda alldeles för fritt på lördagarna.
1126 kcal blir det idag. Jag åt så mycket igår att det får stanna vid det här idag :)
Bra att du blir kvar här Thyndra:-) Såg din nya tråd "Jag är i mål!!!" Dit ska jag också komma , har två kg kvar bara.:-) Idag blev det 1029 kcal. Det räcker idag!! Nu ska jag sova, då äter man inte:-D
1326 kcal idag :) Ökar på lite sakta, synd att inte kroppen kan berätta för mig hur mycket jag ska äta. Får prova mig fram nu. Hoppas att det gått bra för dig Foxy :)
Ja det går bra, men lite stressigt:-) Vi panik introdiserar vikarier till jul och nyår på jobbet. Många sjuka. Hinner inte äta så mycket. Det gäller bara att välja rätt mat;-) Idag blev det 1087 kcal..:)
1099 kcal idag, nu måste jag skärpa mig. Imorgon så ska det bli 1400..... men så blir jag ängslig.... julbord på fredag :)