På gång
47 inlägg
Är det ngn annan som går på diet med 1100-1300 kcal per dag? Dock ngn +35år och uppåt... ämnesomsätningen blir "annarlunda" för oss mognare ha haa. Detta har jag nu testat i en vecka andra veckan på gång. Gymmar eller powerwalkar 6 km 4-5 gånger i veckan. DU då? Hur går det för dig?
San: Som du ser så rapporterar vi både under och över 1100-1300 kcal. Det kan du också göra om du vill:-)
1567 kcal på mig idag. Vad tuff jag är :)
Ma n får nog räkna med lite pendling ibland Foxy, du kommer igen !!!!
Tack Foxy. Det verkar vara lättare för mig att äta mindre än hälften av vad jag vill ha... 700 kalorier i dag och de sista två hundra åt jag motvilligt. Har mina funderingar...
Se till att du får i dig dom vitaminer du behöver San, sen är ju du så pass lång. Försök att få i dig lite mer i alla fall, få in en rutin som du kan leva med livet ut och ät lite mindre och motionera mer. Måste du gå ner så mycket som till 62 för att må bra?? Lycka till med din resa, jag har aldrig haft så kul som under min!!!
1517 kcal idag. Jag är så nöjd med mig själv. Bakat saffransbullar har jag också gjort och även fått smaka en. Det känns som om jag får äta så otroligt mycket nu :) Det är en viss skillnad mot runt 1000 kcal om dagen. 1 1/2 timmes bungypump prmenader har det också blivit och jag har verkligen tagit i !!!
Bra Thyndra! Du är verkligen duktig och har all rätt att känna dej nöjd!! :-) Jag har klarat min dag också. det blev 1125 kcal. Blev lite mer än jag tänkt. Vi klädde granen och då blev det en liten kopp med glögg och mandel. men jag känner mej ändå nöjd :-)
Den här tråden är bra att skriva i !!! Kul att du är med Foxy och du har ju också varit riktigt duktig idag !!
Ja, Thyndra. Jag vill ner till 62 för att återta mina positioner. Jag gick upp 35 kg under två års tid på grund av mediciner och jag vill dit där jag var innan det helvetet började. Men om det känns helt fel när jag närmar mig så kan jag nöja mig med att väga 64-67. Jag har ju blivit lite äldre sedan förra vikten. 900 kalorier blev det i dag för att jag varit hungrig. Kommer nog tillbaka till den här tråden ganska snabbt. Vill hålla igen nu så att nya året kan börja lite gladare :)
Jag ser fram emot julafton då jag inte tänker hålla igen :) Imorgon så ska jag nog koka knäck också, men inte smaka :) Jag brukar ju misslyckas varje år så jag undrar om jag ska göra den på en plåt istället för knäckformar den här gången Lycka till San !!!! :)