Veteran
5155 inlägg
Skriv in eran målsättning för det första kvartalet 2014. När mars är slut så kan vi utvärdera hur det gått. Det behöver inte bara gälla viktminskning utan det mesta i livet.
Min målsättning till sista mars 2014: - Gått ner minst 3kg - gått ner 4,9 kg - Kommit igång och använda crosstrainern - nu har jag äntligen kommit upp på crosstrainern. 4 pass har jag hunnit med :) - Fasta 2 dagar i veckan när jag jobbar 7-16. - Laga mat enligt recept härifrån. - Minska avsevärt på fikabröd. - Minskat har jag - Slopa läsk och chips. - Har jag sluttat med. Dagens vik visa minus 0,4 kg denna vecka.
Jag har tränat som jag skulle, men inte då jag var sjuk jan/ feb där försvann 4 veckor. Vikten är en bit på väg. Sämre har det varit med löpbandet. Ha nu en bra måndag
Min målsättning! Till sista mars var: -Träna på gymmet 2ggr i veckan (måste träna 8ggr/mån annars måste jag betala) -Inget godis. -meditera minst 2ggr/ vecka. -planera maten och äta rätt -komma ner under 80 kg Resultat av målsättningen, var att jag klarade av att inte äta godis. Resten gick åt skogen. Vågen visar på 92,7 kg. Så det blev plus .
Min målsättning var: Under 90 kg. På gränsen. 89.6 var den igår kväll. Mindre medicinering. Jag kan vara glad över att den inte höjdes. Stavgång 2 ggr i veckan. Har klarat det till 95% Mellanmål 2 ggr/dag. Har jag klarat till 90% Nu är det bara att sätta nya mål, och försöka klara dom gamla. Pepp till er!
Nu har jag skapat en ny tråd. Målsättning april - juni 2014 Kom igen !!!! Nu SKINER solen !!!