Vill du vara med? I denna tråd är det fokus på hälsosam mat & träning och viktminskning så klart. Jag delar med mig av mina erfarenheter och smarriga hälsosamma recept. Jag hoppas att medlemmarna i denna tråd också kommer vara aktiva här inne och dela med sig av sina tips & trix. Vägdag blir fredagar. God ton är ett måste i denna tråd för här vill vi trivas. Ni som bara tänkte rapportera in er vikt på fredagarna kan söka er till andra trådar tack, här är vi engagerade.
Deltagare:Startvikt/Målvikt:Nuvarande vikt: Viktförändring:
Flodis@60kg .........................58kg
Madde65@/60kg...................67kg..........60,8kg......-6,2kg
Wimsy@................................62,7kg.........55,4kg.......-7,2kg
Mittsätt@...............................67kg...........62,9kg.........-4,1kg
Cannes@..............................62,4kg..........61,4...........-1,0 kg
Molnz@................................92,5 kg............93 kg........+0.5 kg
Naihina@.............................71kg
Camilla7@..........................92,3kg.............91,2kg.....-1,1 kg
Vikt idag 74,3
Vikt 68,7
Morgonensvikt efter eeeeh..,, toabesök :) 60,5 Alltså -0,8 sedan igår. Kände att något spökade i kroppen igår, tror faktiskt det berodde på mitt första styrketräningspass på flera år!
Bra Karanna, du ska nog väga dig flera dagarvpå raken så slipper du deppa ihop. Kör on tor fred nästa vecka så har du stenkoll. Ha en underbar lördag. Nu ska jag åka och träna veckans sjätte och sista PT pass sedan blir det poolhäng resten av dagen med datorn i knäet och redigera text. Peppkram!
Vill du ändra min vikt till 60,5? Så knäckande när det står ett plus efter mitt namn, gaaah. Idag får jag av mig ringarna igen :)
Fixat Karanna! Jag kan bara säga att dagens träning var såå tuff! Rå styrka och pullups med en balansboll bakom knäna. Massor av gymnastiska övningar som att hänga i ringarna när de är låga och lyfta dig själv medan du ska ha båda benen ute i 90°. Stå i den positionen så länge du kan. 2 PT:ar som kör skiten ur den är underbart!!!! 1 timme tuff träning nu blir det snart mat-jag kommer att äta en omelett och dricka massor av smarrig hemmagjord morotsjuice med ingefära,mums! Någon annan som har sirap i armarna idag he he he? Peppkram, bikinin är på och det är hela 28° i skuggan, wow!!!
God morgon på er! Vad skönt det låter med poolhäng i bikini. Njut av din träningslediga dag, Flodis! Nu har jag kört PF 6 dgr utan problem. Det enda som stör mig jst nu är min förkylning för då kan jag ju inte träna och jag vill träna..NU! Vid 12 ska jag äta dagens första måltid som blir ostomelett och 1 mugg kaffe med vispgrädde. Till middag blir det pulled beef med ingefärsmarinerad gurka och fetaost som jag sveper in i en lchf pannkaka.. Ha det gott allihopa, pepp på er!
salsasyrran, det lät gott, Jag ska göra ropa vieja imorgon och är en annan variant på pulled beef :) Googla så hittar du säkert ett smarrigt recept på ropa vija. Idag har jag tränat men imorgon är det en träningsfri dag, tror jag iallafall, ha ha ha, jag och min Man ska ju ha picknick med Jason som är min PT och hans underbara familj så man vet aldrig vad som händer på sandstranden. Skulle INTE förvåna mig om han hittar på något galet. Ni som funderar på att skaffa en PT Online, välj min PT jason, han är den mest ödmjukaste människan på jorden och jag lovar att han ser till att ni kommer i bra form. Han är bäst!!!! Även när det gäller kostscheman, han har en otrolig kunskap och träningen är runt 30 min och är tuff men han tar det från din nivå och ser till att du uppnår de mål du har satt. Är ni intresserade så hör bara av er till mig. Dags för att sätta mig i skuggan, solen är för het ;) Ha en fortsatt bra helg!
Här har det varit en tuff vecka, har inte alls hittat tillbaka efter påsk. Barnen har varit lediga och det har blivit en massa fika och annat. Det är bara 4 veckor kvar till jag ska till Ullared och då vill jag ha gått ner lite i alla fall men just nu känns det inte som det kommer hända. Vet inte vart min motivation tagit vägen riktigt. Men vet att det är bara jag som kan ändra på allt och kan inte skylla på någon annan. Ska försöka att kämpa på i alla fall och inte ge upp! Så vikten står på samma som förra vecka Flodis! Härligt det låter med bikini och värme, fast här har i alla fall det varit varmt på dagarna nu och det känns som våren är på väg!
Kan vi hjälpa dig Madde65 på något sätt så du hittar tebax till motivationen???