Vill du vara med? I denna tråd är det fokus på hälsosam mat & träning och viktminskning så klart. Jag delar med mig av mina erfarenheter och smarriga hälsosamma recept. Jag hoppas att medlemmarna i denna tråd också kommer vara aktiva här inne och dela med sig av sina tips & trix. Vägdag blir fredagar. God ton är ett måste i denna tråd för här vill vi trivas. Ni som bara tänkte rapportera in er vikt på fredagarna kan söka er till andra trådar tack, här är vi engagerade.
Deltagare:Startvikt/Målvikt:Nuvarande vikt: Viktförändring:
Flodis@60kg .........................58kg
Madde65@/60kg...................67kg..........60,8kg......-6,2kg
Wimsy@................................62,7kg.........55,4kg.......-7,2kg
Mittsätt@...............................67kg...........62,9kg.........-4,1kg
Cannes@..............................62,4kg..........61,4...........-1,0 kg
Molnz@................................92,5 kg............93 kg........+0.5 kg
Naihina@.............................71kg
Camilla7@..........................92,3kg.............91,2kg.....-1,1 kg
62,7 kg, lite upp men det känns ok för jag vet att jag har skött mig. Ha en bra fredag!
Här står vågen still men har inte alls räknat kalorier nu. Gick ju så himla bra när jag provade 5:2 fastan men sen gick det åt skogen igen. Men har inte gett upp i alla fall! Nu har det stora sonen kommit iväg till skolan i alla fall och det känns skönt, tror att han tyckte det också. På måndag ska vi på återbesök och hoppas att han får ta av gipset då. Jobbar 3 nätter nu och då brukar det gå bättre med maten, annars tycker jag helgerna är svåra. Blir lätt gärna lite vin och annat gott! Nu ska jag ta en promenad med hunden och sen städa lite inför helgen. Ha en riktigt skön helg och ni är så himla duktiga som kämpa på!! Pepp:)
66,8. Varit en tuff vecka med en massa saker som kört i hop sig etc. Energin har verkligen gått åt till annat skräp. Tex. klev jag in till frisören i går och skulle bättra på min färg, som jag varit stormnöjd med. Jag har mörk svartlila i botten med kallt blonda askslingor i. Skulle alltså fräscha upp det lila och bleka på slingorna aningens. Resultat efter 4,5 timme: Vinröd i botten med morotsorange slingor. Mycket tål jag, men DET går inte att visa sig i. I dag har jag varit där igen i 3 timmar, och nu är det hyfsat, lite väl mycket lila och ont om blont, men i alla fall inte orange.
Ny vikt 103.7 kg...-0.5 kg..sakta men säkert:) Jag har ju jobbat sista två nätterna och nu är jag äntligen ledig ända till nästa fredag kl 2100...ska bli så skönt så skönt:) CamillaQ: vart någonstans i Kreta planerar du att åka till? Har du varit på Kreta tidigare? Madde: håller tummar och tår att sonen slipper gipset! Jag var överlycklig när jag blev av med mitt gips efter drygt 6 veckor, vilken känsla när den där tyngden är borta:) :) usch vilken otur med håret, tur att det gick att göra något åt..När jag färgade mitt hår för allra första gången länge sedan vid 16 års ålder så blev mitt hår vinrött..Jag skulle ha guldfärgat hår istället för min blonda hår..efter första tvätten så var mitt hår morotsfärgad över ett halvår..och jag blev aldrig så blond som jag var innan den där färgningen..allt bara för att frissan inte hade den färgen hemma som jag skulle ha utan försökte blanda ihop med 2 andra färger..Jag kan ju säga att jag har inte färgat håret efter detta mer än kanske två gånger..men slingor brukar jag lägga i håret ibland.. Ikväll blir det storhandling på agendan, vi ska åka till stugan i morgon och stanna där till 1 Maj, nu är det bara hoppas att vädergudarna är med oss därborta..ser inte så lovande ut.. Ha det gott allesammans, pepp till er!
Hej allihop! Jag har det heeeelt hysteriskt runt omkring mig just nu. Hinner inte med det här forumet alls men det ligger kvar på bevakade trådar. Tittar in ibland och ser hur det går för er, kanske rapporterar min vikt på midsommarafton :)
Njuter av Rom med allt vad det innebär :) Uppdaterar era vikter på måndag tjejer. Vad duktiga ni alla är :)
Grattis alls som gått ner! Min vikt är oförändrat, inte helt oväntat. I helgen ska jag köpa begnagnad cykel så jag kan börja träna. hepp pepp!
Veckans vikt 68,2
Åker till Rom den 7/5. Flodis ser fram emot dina bästa tips!
Jag har ätit den godaste pastan ever och hittat en superbutik med kanonpriser. Jag handlade nästan allt i butiken ha ha ha skämt o sido men 9 plagg fick följa med mig hemoch det var likdana plagg som du annars hittar på Fiorucci men till en bråkdel av priset ha ha ha. Jag är överlycklig!!!!! Imorgon blir det Vatikanen och mer mysiga trattorior :) Pepp!