icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Minus 5 kg till Midsommar!!!

Veteran
1732 inlägg
17 december 2012 12:33

Vill du vara med? I denna tråd är det fokus på hälsosam mat & träning och viktminskning så klart. Jag delar med mig av mina erfarenheter och smarriga hälsosamma recept. Jag hoppas att medlemmarna i denna tråd också kommer vara aktiva här inne och dela med sig av sina tips & trix. Vägdag blir fredagar. God ton är ett måste i denna tråd för här vill vi trivas. Ni som bara tänkte rapportera in er vikt på fredagarna kan söka er till andra trådar tack, här är vi engagerade.

Deltagare:Startvikt/Målvikt:Nuvarande vikt: Viktförändring:

Flodis@60kg .........................58kg

Madde65@/60kg...................67kg..........60,8kg......-6,2kg 

Wimsy@................................62,7kg.........55,4kg.......-7,2kg

Mittsätt@...............................67kg...........62,9kg.........-4,1kg 

Cannes@..............................62,4kg..........61,4...........-1,0 kg

Molnz@................................92,5 kg............93 kg........+0.5 kg

Naihina@.............................71kg

Camilla7@..........................92,3kg.............91,2kg.....-1,1 kg

• Mycket engagerad
    498 inlägg
    29 april 2013 16:18

Grattis Flodis!

• Veteran
    1732 inlägg
    29 april 2013 16:30

Tack jennyc :)

• Veteran
    1682 inlägg
    29 april 2013 18:49

Stort Grattis Flodis ar får du tag i alla goda recept

• Veteran
    1732 inlägg
    29 april 2013 19:08

tack Rogann, jag surfar runt på olika matsidor varje dag, älskar mat!!!

• Utmärkt medlem
    635 inlägg
    29 april 2013 20:02

Grattis Flodis! Skönt att helgen är över tycker jag:) Nu är jag ledig till på torsdag och vi ska ha lite gäster i morgon. Helgen har gått riktigt skapligt med maten och inget godis!! Ha en riktigt skön valborg och hoppas att vi får lite sol och värme nu!

• Veteran
    1732 inlägg
    29 april 2013 20:09

Tack madde65 :) Underbart att höra att helgen har gått bra! Jag har gått tillbaka till min normala vardag igen med träning och sund mat MEN jisses vad iónt i skallen jag hade idag, måste vara alla kolhydrater :)

• Utmärkt medlem
    635 inlägg
    29 april 2013 20:25

Jag mår mycket bättre med min migrän när jag äter nyttigt och inte så mycket kolhydrater. Men ändå trillar jag dit hela tiden. Är väl inte riktigt rätt motiverad att ändra hela mitt beteende än men tänker inte ge upp än! Jag har ju ändå gått ner från 72 kg sen i september så det går ju åt rätt håll i alla fall. Nu ska det bli en promenad med hunden mellan regnskurarna sen blir det sängen tidigt i kväll.

• Veteran
    1310 inlägg
    29 april 2013 21:09

Jaaa, helgen var trevlig & god som vanligt. Pysslade både inne & ute i huset, joggade mina rundor & gick inte upp ett smack. Så väger fortfarande 73,4kg. Den lägre vikten jag hade på fredag eftermiddag gick inte att hålla när man äter god mat & dricker vin på helgen. Men jätte nöjd med min vikt just nu. Har mkt ridning & jogging på gång i veckan så vi får väl se vad vägningen säger på fredag, foks! Hipp hipp hurra Flodis! Stort grattis på din stora dag, hoppas den var strålande, så klart att den var med 33graders värme, men jag menar att den var bra, din födelsedag! Grattis till alla er som lyckades i veckan att göra goda val! Starkt jobbat!

• Veteran
    1732 inlägg
    29 april 2013 23:21

camillaQ du har verklgen hittat din grej, mycket träning så du kan äta gott om helgerna men ändå gå ner i vikt. Tackför gratulatinerna, jag har haft en fantastisk födelsedag! Min älskade make har skämt bortmig med massor av presenter, resa och god mat. Vi var ute och åt och jag valde en seafoodsallad, mums och nyttigt.

• Mycket engagerad
    242 inlägg
    30 april 2013 06:19

Ett litet försent grattis till dig Flodis! Ny dag, dags att väcka dottern och låta dagen börja. Ha det gott alla!