Vill du vara med? I denna tråd är det fokus på hälsosam mat & träning och viktminskning så klart. Jag delar med mig av mina erfarenheter och smarriga hälsosamma recept. Jag hoppas att medlemmarna i denna tråd också kommer vara aktiva här inne och dela med sig av sina tips & trix. Vägdag blir fredagar. God ton är ett måste i denna tråd för här vill vi trivas. Ni som bara tänkte rapportera in er vikt på fredagarna kan söka er till andra trådar tack, här är vi engagerade.
Deltagare:Startvikt/Målvikt:Nuvarande vikt: Viktförändring:
Flodis@60kg .........................58kg
Madde65@/60kg...................67kg..........60,8kg......-6,2kg
Wimsy@................................62,7kg.........55,4kg.......-7,2kg
Mittsätt@...............................67kg...........62,9kg.........-4,1kg
Cannes@..............................62,4kg..........61,4...........-1,0 kg
Molnz@................................92,5 kg............93 kg........+0.5 kg
Naihina@.............................71kg
Camilla7@..........................92,3kg.............91,2kg.....-1,1 kg
MallanK: Visst är det härligt med komplimanger-speciellt om man själv är inne i en period där man inte tycker det händer nåt! Veckans vikt: 89,0 kg, igen..... Flodis: Nu har jag bestämt mej: Jag ska köra PF! Måste få lite fart på vågen! Jag har kört nu i två dagar och det går bra förutom grym hunger på morgonen och förmiddagen.... Men jag har lite funderingar: Jag har börjat springa och föredrar att göra det på morgonen , jag är då hemma färdig sprungen kl 9. Vad ska jag stoppa i mej då? Läste på en annan sida att dom rekommenderar att man tar BCAA eller ex en proteinshake för att hjälpa kroppen att återhämta sej efter träningspasset då man helst ska äta så snart som möjligt efter träning, hur gör du?? De dagarna jag inte tränar på morgonen, eller bara tar en promenad, tänker jag nöja mej med en stor kopp te ( med en liten skvätt mjölk i ) och bubbelvatten fram till kl12.
Unerbart MallanK, jag kör med BCAA, tar en tablett INNAN träningen och 2 efter träningen. Då får du i dig välbehövliga aminosyror som kroppen behöver för att återhämta sig! Jag älskar PF och kommer aldrig att sluta med det! Kör hårt och briefa oss andra hur det går :) PEPP!!!
Hejsan Har varit sjuk därför har jag inte varit inne på datorn heller Veckans vikt 65 kg
Rogann ett stort GRATTIS till din viktnedgång!!! Vad har du gjort annorlunda????
Vikt 73,0 Ursäkta glömde svara i går.
Det låter bra det Flodis, att du fortsätter peppa och hjälper till att hålla oss på rätt köl :)!
Stort tack flodis! Jag vet inte vad som hänt,men skönt när jag såg på vågen ändrat kosten lite mer motion med promenader
Fortsätt med det Roggan :) You rock! Vilket bröllop, vad tyckte ni???
Fin klänning tyckte det såg ut som han hade svårt att hålla sig från att börja gråta när han fick se henne
Älskade att han visade sina känslor, Madde hade mer ett stoneface :) Klänningen var underbar!