Vill du vara med? I denna tråd är det fokus på hälsosam mat & träning och viktminskning så klart. Jag delar med mig av mina erfarenheter och smarriga hälsosamma recept. Jag hoppas att medlemmarna i denna tråd också kommer vara aktiva här inne och dela med sig av sina tips & trix. Vägdag blir fredagar. God ton är ett måste i denna tråd för här vill vi trivas. Ni som bara tänkte rapportera in er vikt på fredagarna kan söka er till andra trådar tack, här är vi engagerade.
Deltagare:Startvikt/Målvikt:Nuvarande vikt: Viktförändring:
Flodis@60kg .........................58kg
Madde65@/60kg...................67kg..........60,8kg......-6,2kg
Wimsy@................................62,7kg.........55,4kg.......-7,2kg
Mittsätt@...............................67kg...........62,9kg.........-4,1kg
Cannes@..............................62,4kg..........61,4...........-1,0 kg
Molnz@................................92,5 kg............93 kg........+0.5 kg
Naihina@.............................71kg
Camilla7@..........................92,3kg.............91,2kg.....-1,1 kg
Grattis, vad duktigt! Jag brukar tänka att vikt är inte det enda viktiga i livet. Ibland är andra bedrifter lika värdefulla!
http://www.kostradgivarna.se/2013/07/vara-veckomenyer/ Klicka på länken ovan så har ni goda inspirerande veckomenyer att ta del av :) Pepp från 34° Cypern!
MallanK: Grattis och superbra jobbat!
Flodis Ikväll är jag för trött men jag ska skriva ner lite om den här dieten i morgon
Här kommer lite om 17 dagars diet Fas 1 Accelaration ( 17 dagar ) Att främja snabb viktminskning genom att föbättra matsmältningen. Hjälpertill att få bort blodsockret för att öka fettförbränningen och förhindra fettinlagring Fas 2 Aktivering ( 17 dagar )Att återställa ämnesomsättningen med hjälp av en strategi som går ut på att och minska kalorintaget för att stimulera fettförbränningen och förhindra att den avstannar. Fas 3 Stabilisering 17 dagar Att skapa goda matvanor genom att återinföra fler sorters mat i kosten och leda dig närmare din idealvikt. Fas 4 Mål (fortsättningsvis) Att hålla dig på din målvikt med ett kostprogram som gör att du kan njuta av din favoritmat på helgerna samtidigt som du äter sunt vardagarna Utdrag av boken 17 dagars diet av Dr Mike Moreno
Tack Rogann, är den jobbig att följa?
Nej det går bra men nu börjar jag sakna en riktig Biff Tror det kommer nästa 17 dagar Nästa 17 dagar ska man äta ena dagen från Accelarations mat andra dagen aktiverings maten Jag hoppas jag klarar av det Har inte många kilo att gå ner nu men sedan gäller det att få behålla sin önske vikt Ha det så bra
Grattis MallanK så duktigt av dig!
Rogann: det låter intressant! Flodis: tack för länken, mkt rolig läsning & många goda recept!
Camilla Tycker du inte att det verkar som flodis älskar att baka Tack flodis även från mig att du har den här länken Mycket positiv läsning från alla