Vill du vara med? I denna tråd är det fokus på hälsosam mat & träning och viktminskning så klart. Jag delar med mig av mina erfarenheter och smarriga hälsosamma recept. Jag hoppas att medlemmarna i denna tråd också kommer vara aktiva här inne och dela med sig av sina tips & trix. Vägdag blir fredagar. God ton är ett måste i denna tråd för här vill vi trivas. Ni som bara tänkte rapportera in er vikt på fredagarna kan söka er till andra trådar tack, här är vi engagerade.
Deltagare:Startvikt/Målvikt:Nuvarande vikt: Viktförändring:
Flodis@60kg .........................58kg
Madde65@/60kg...................67kg..........60,8kg......-6,2kg
Wimsy@................................62,7kg.........55,4kg.......-7,2kg
Mittsätt@...............................67kg...........62,9kg.........-4,1kg
Cannes@..............................62,4kg..........61,4...........-1,0 kg
Molnz@................................92,5 kg............93 kg........+0.5 kg
Naihina@.............................71kg
Camilla7@..........................92,3kg.............91,2kg.....-1,1 kg
Kul att du också gillar 5:2 fastan Flodis, jag har fastat på det viset sedan i våras och jag mår bra av den, den plus att äta lågkolhydratkost är min melodi. Även om jag inte har levt helt efter det under min semester så har jag legat stabilt viktmässigt, vilket betyder en bra utgångspunkt inför hösten, inga direkta "nya tag" som behöver tas utan bara att fortsätta och komma in i vardagen igen, vilket jag har gjort. Har jobbat denna vecka och haft 2 fastedagar och är back on track :) Jag har inte tillgång till våg för tillfället så ingen vikt meddelas från mig imorgon. Hoppas det blir mer liv här igen som det var under våren! Hur har sommaren gått för er andra?
Vikt idag 71,4
Åh vad kul Cannes att du oxå kör 5:2- den är helt suverän!!! Äter du ngt på dina fastedagar? Igår gjorde jag Ulrika Davidssons spenat & Broccolisoppa, mums! Detta är min nya livsstil, jag har ju kört 16:8 i ett år ny så det är kul med ngt nytt! Jag kör faktiskt 16:8 på mina icke fastedagar :) Peppkram från Cypern!
CamillaQ- våra kompisar flyttar till Höllviken i oktober :) Familjen Kinning!
Flodis: Härligt att boken snart är klar! Veckans vikt: 86,6kg
wow jennyc, du har tagit 7kg!!!!!! Vad är hemligheten??? Ja det är skönt att den börjar blir klar ha ha ha - så jag kan börja med min andra snart!
hejsan veckans vikt 63,6
Tjohoo Rogann, 1,2 kg och nästan 7 kg totalt. Hur bär du dig åt???? GRATTIS!!!!
Flodis: Ja jag äter lite lunch och lite på sen e.m. Krånglar inte till det så mycket utan till lunch brukar det bli grönsaker och en bit lax/kyckling/tonfisk och på e.m mixar jag oftast en grön drink. Men soppa är ju en bra idé, det ska jag alternera med! Ha en bra helg!
Härligt att du har hittat ditt sätt Cannes!