Vill du vara med? I denna tråd är det fokus på hälsosam mat & träning och viktminskning så klart. Jag delar med mig av mina erfarenheter och smarriga hälsosamma recept. Jag hoppas att medlemmarna i denna tråd också kommer vara aktiva här inne och dela med sig av sina tips & trix. Vägdag blir fredagar. God ton är ett måste i denna tråd för här vill vi trivas. Ni som bara tänkte rapportera in er vikt på fredagarna kan söka er till andra trådar tack, här är vi engagerade.
Deltagare:Startvikt/Målvikt:Nuvarande vikt: Viktförändring:
Flodis@60kg .........................58kg
Madde65@/60kg...................67kg..........60,8kg......-6,2kg
Wimsy@................................62,7kg.........55,4kg.......-7,2kg
Mittsätt@...............................67kg...........62,9kg.........-4,1kg
Cannes@..............................62,4kg..........61,4...........-1,0 kg
Molnz@................................92,5 kg............93 kg........+0.5 kg
Naihina@.............................71kg
Camilla7@..........................92,3kg.............91,2kg.....-1,1 kg
CamillaQ- härligt med ny snygg bikini i mindre storlek- tjohoooo! JennyC, hur lång är du? Härligt med ett nytt mål, jag lägger till det. Du kommer nog att ha gått ner mer än så skulle jag tro med din fart *ler*. Idag har vi varit ute på 4 hjulingarna och kollat på sköldpaddeäggen och resterna av skalen- var äggkläckning i natt :) Såå coolt! VI är helt slut efter en 4hjulingsdag i Akamas- nu sippar jag på ett glas champagne och tuggar på lite LCHF tapas- kvällens middag är klar och det ska bli gott med ett glas rött till. LCHF middag :) Pepp från Cypern!
flodis: Jag är 173 cm och något av en tungviktare =) Har alltid vägt mycket även när jag gick basket gymnasium och i princip bara bestod av muskler, jag har inte vägt under 70 kg nånsin tror jag... Var rätt nöjd när jag gifte mej för 2 år sedan då vägde jag prick 75. Nja med min fart vet jag inte =) Har mens denna veckan med en himla hunger och sug så lite för mycket choklad har det blivit och det lär nog visa sej på vågen på fredag =(
jennyc: kämpa på! Det är du som vinner! flodis: låter underbart spännande med äggkläckningen!
71kg, men hänger inte läpp!
Flodis, vilken fantastisk upplevelse! Härligt med ny bikini, att prova dessa är ju alltid lika jobbigt men att få en ny fin gör det definitivt värt....-) Jag kolhydrat laddar denna vecka inför Lidingloppet imorgon så jag vet att jag har gått upp lite så jag avvaktar och rapporterar nästa vecka istället. Nu ska jag åka med min son till Tierp då han ska hoppa fallskärmshopp (tandemhopp) vilket han fick i studentpresent i våras. Jag är inte så äventyrlig av mig så jag vill bara få det gjort. Detta är nog bara toppen på isberget, han är lagd åt det äventyrligare hållet så det är väl bara att behålla lugnet och låta honom hållas... Ha en härlig helg alla!
Nu ska vi åka iväg på olika vingårdar och sedan ska vi bada och snorkla i havsgrottor med våra svenska vänner. 30° och underbart väder- som vanligt. Tränade som vanligt i morse- älskar mina träningsmorgnar!!!!! CamillaQ, och Mallan K , ni rockar fett :) Bra kämpat och lycka till Mallan med tandemhoppet. Lycka till med loppet imorgon, wow du måste berätta hur det var att springa! Peppkram till er alla!
Här stod vågen på 64,2 kg, så himla trist att det går så trögt. Tycker att jag sköter mig skapligt mina 5 dagar och så fastar jag 2. Borde göra något neråt tycker jag! Kul studentpresent Mallan. Själv skulle jag aldrig våga:) Lycka till i morgon på loppet! Kul med ny bikini Camilla, själv skickade jag efter en på ellos som passade perfekt. Låter härligt Flodis! Här har det varit frostnätter nu ett par dagar. Men fint väder sen framåt dagen. Riktigt höstväder. Ska bli skönt med helg, har inget speciellt planerat mer än fotbollsmatch med lillkillen, sista för i år. Sen ska vi gå och se på hockey på i morgon. Kul! Ha en skön helg!!
Här stod vågen på 61 kg även i morse. Heja dig MallanK imorgon!! Imponerad av att du antar den utmaningen.
Heja Mallan imorgon! veckans vikt: 83,9 kg, har varit en riktig skit vecka med mycket hunger och sug så nu nya tag!
Tyvärr så blev förra veckans vikt fel. I går var den 73 kg. Fel på skannern fick jag reda på.