Vill du vara med? I denna tråd är det fokus på hälsosam mat & träning och viktminskning så klart. Jag delar med mig av mina erfarenheter och smarriga hälsosamma recept. Jag hoppas att medlemmarna i denna tråd också kommer vara aktiva här inne och dela med sig av sina tips & trix. Vägdag blir fredagar. God ton är ett måste i denna tråd för här vill vi trivas. Ni som bara tänkte rapportera in er vikt på fredagarna kan söka er till andra trådar tack, här är vi engagerade.
Deltagare:Startvikt/Målvikt:Nuvarande vikt: Viktförändring:
Flodis@60kg .........................58kg
Madde65@/60kg...................67kg..........60,8kg......-6,2kg
Wimsy@................................62,7kg.........55,4kg.......-7,2kg
Mittsätt@...............................67kg...........62,9kg.........-4,1kg
Cannes@..............................62,4kg..........61,4...........-1,0 kg
Molnz@................................92,5 kg............93 kg........+0.5 kg
Naihina@.............................71kg
Camilla7@..........................92,3kg.............91,2kg.....-1,1 kg
madde65: klart du klarar dt!
Äpple, citron, ingefära, det lät som en intressant kombo Flodis, den måste jag bara testa:) Har en fastedag, och det känns bra. Har varit ute på en timmes promenad i det sköna höstvädret. Tänk att det är så varmt fortfarande, så skönt att det inte är sådär kyligt och ruggigt än!
Cannes, den är himmelsk och stark- perfekt att boosta kroppen med varje dag. Har fastat 2 dagar den här veckan i 24 tim- funkar fin fint. Alla andra dagar kör jag 16:8, min favvofrukost har blivit kesoplättar med rökt lax, mums! Skönt att ni inte har det så kyligt i Sverige. Vi har en värmebölja här nu med 29° - underbart härligt! Jag latar mig hela dagarna och läser böcker på löpande band- åhh så många som jaghar missat när jag har varit inne i min skrivbubbla. 2 veckor kvar-sedan går jag in i bubblan igen. Ska inte göra ngt förutom att läsa, ha poolhäng, lata mig, baka och laga mat och träna varje dag :) Tjohooo vad avkopplande! Jag förstår att det svider i ditt mammahjärta Madde, men du ska se att han kommer att ha en bra vecka hemma :) Njut av Turkiet och värmen och ledigheten och all mat :) Älskar maten i Turkiet- hoppas ni har valt den bästa standarden på hotellet så ni blir nöjda, man ska ha 5 stjärnigt där borta. Nu ska jag ut i solen igen och läsa, pepp på er alla från ett skönt och underbart Cypern!
Vikt idag 73,5. Hoppas på att det är muskler jag gått upp i. Har tränat 3 ggr/vecka med hård träning. Ska snart skannas så får jag reda på om mitt kroppsfett minskat.
Härligt amoe :) Kämpa på!
Dagens vikt 67,8kg. 200g jippie!! Jag är med på ditt resonemang Cannes, att man ibland måste tänke efter ordentligt vad man vill. Jag har just börjat på en kurs i personligt ledarskap, det är verkligen superkul och nyttigt. Och här blir man verkligen varse om att det är 100% man själv som väljer vilka beslut man tar och vilka konsekvenser detta får. Otroligt spännande och i högsta grad applicerbart på viktminskning. Härligt CamillaQ med ditt häst intresse, men jag antar att det tar ganska mycket tid att både träna och dessutom tävla?
Hej Flodis var inne på din blogg och inser att du ser ut ungefär som jag föreställt mig...:-)! Härliga bilder! Du får säga till när böckerna finns till försäljning så man får läsa. Jag har varit lat på fototsidan men nu ska jag också lägga upp ett riktigt foto på matdagboken. Det är kul att ha ett ansikte att relatera till!.
61,1 idag, så jag ligger still. Det låter som en intressant kurs MallanK, tror det kan vara nyttigt med lite eftertanke och nya tankegångar emellanåt :). Ha en go fredag!
ha ha ha vad kul MallanK att jag likande den du hade föreställt :)
Flodis67 Tack så mycket