Vill du vara med? I denna tråd är det fokus på hälsosam mat & träning och viktminskning så klart. Jag delar med mig av mina erfarenheter och smarriga hälsosamma recept. Jag hoppas att medlemmarna i denna tråd också kommer vara aktiva här inne och dela med sig av sina tips & trix. Vägdag blir fredagar. God ton är ett måste i denna tråd för här vill vi trivas. Ni som bara tänkte rapportera in er vikt på fredagarna kan söka er till andra trådar tack, här är vi engagerade.
Deltagare:Startvikt/Målvikt:Nuvarande vikt: Viktförändring:
Flodis@60kg .........................58kg
Madde65@/60kg...................67kg..........60,8kg......-6,2kg
Wimsy@................................62,7kg.........55,4kg.......-7,2kg
Mittsätt@...............................67kg...........62,9kg.........-4,1kg
Cannes@..............................62,4kg..........61,4...........-1,0 kg
Molnz@................................92,5 kg............93 kg........+0.5 kg
Naihina@.............................71kg
Camilla7@..........................92,3kg.............91,2kg.....-1,1 kg
Njut CamillaQ och hoppas du får en underbar resa. Härligt att läsa om dina hästar!!!!! wow vad duktig du är!
Ha en riktigt skön semester Camilla!
Njut av resan Camilla! Det måste vara fantastiskt att ha en sån hobby som man lever till 100% för!! Hade själv häst i många år så jag vet att det tar jättemycket tid men är så himla skönt att komma till stallet där man slappnar av på ett oförklarligt sätt och hästar är verkligen världens bästa kompisar. Själv har jag nu köpt nytt gymkort och detta ska bli oerhört intressant! Det heter fresh fitness och är ett dotterbolag till SATS och är ett lågpriskoncept. Sjukt billigt! ord pris per månad är 175kr men jag hoppade på introduktionspriset på 125kr/mån och ingen bindningstid! 1300m2 ny lokal med 20 löpband, 10 cross trainers, 30m speglar med fria vikter, 2 salar för klasser, stretchområde mm mm. Öppet 05.00 till 24.00 Hur går detta ihop sig - jo de minskar på personalen + att det är ett self-service koncept. Gruppträningen (spinning, bodypump, yoga) körs med virtuell trainer på en skärm på väggen!! (mot en kostnad på extra 75kr/mån kan man dock köra gruppträning med riktig tränare) Ingen cafeteria, endast försäljning i automater, det finns endast 3 duschar i resp omklädesrum för de vet att 85% av de som tränar åker hem o duschar. Ska bli super intressant att se hur detta funkar. Till detta låga pris lyckade jag till o med övertala min kostnadsmedvetna man att också köpa ett kort. Och för mig blir det perfekt eftersom jag kommer satsa på mycket skidåkning o löpning ute men behöver träna lite styrketräning under vintern och jag har varit för snål att köpa ett kort för 5000kr/år för detta. De har tydligen kört detta koncept med stor framgång i Danmark o Norge o nu etablerar de alltså sitt första gym i Täby där jag bor så det är perfekt! Deras målsättning om jag minns rätt var 50 nya gym inom loppet av några år. Shit vilken affärsidé!! Flodis du får lansera detta i Grekland...:-)
Sjukt coolt MallanK. Ska bli spännande att följa upp det. Perfekt med virtuell tränare. Hojta till efter ett sådant pass. Grym affärside@!!!
Jag lovar återkomma med mina erfarenheter från gymmet. Idag står vikten still på 67.6kg
62,0 kg denna fredag. Har varit en bättre vecka men har inte hunnit med någon motion alls tyvärr, längtar till imorgon då jag ska ta mig en springtur.
står stilla på samma vikt:( Ska bli kul att höra om det nya gymmet MallanK.
Vikt idag 74,2 + på vågen men det är muskelmassan som ökat
Så! Tillbaka efter en härlig vecka på Tenriffa med sol, bad, gym & massa mat! Några kg upp men det försvinner VÄL snart!
Underbart CamillaQ- kilona kommer att rasa av dig efter dina pass med alla hästar :) Pepp!