Vill du vara med? I denna tråd är det fokus på hälsosam mat & träning och viktminskning så klart. Jag delar med mig av mina erfarenheter och smarriga hälsosamma recept. Jag hoppas att medlemmarna i denna tråd också kommer vara aktiva här inne och dela med sig av sina tips & trix. Vägdag blir fredagar. God ton är ett måste i denna tråd för här vill vi trivas. Ni som bara tänkte rapportera in er vikt på fredagarna kan söka er till andra trådar tack, här är vi engagerade.
Deltagare:Startvikt/Målvikt:Nuvarande vikt: Viktförändring:
Flodis@60kg .........................58kg
Madde65@/60kg...................67kg..........60,8kg......-6,2kg
Wimsy@................................62,7kg.........55,4kg.......-7,2kg
Mittsätt@...............................67kg...........62,9kg.........-4,1kg
Cannes@..............................62,4kg..........61,4...........-1,0 kg
Molnz@................................92,5 kg............93 kg........+0.5 kg
Naihina@.............................71kg
Camilla7@..........................92,3kg.............91,2kg.....-1,1 kg
Håller med Flodis du ska göra det som passar dig Jenny! Träna 5 dagar i veckan låter toppen. Jag lägger också 5:2 lite på is ett tag. Funkade dåligt när jag jobbar natt och har blivit mera hungrig känns det som. Ska bli plusmedlem igen och fokusera på kalorimängden i stället. Ska även fortsätta springa men kommer nog inte vara lika energisk som du Jenny utan kanske 3-4 gånger i veckan. Sen går jag mina promenader varje dag utöver det. Nu längtar jag bara efter solen!! Här har det regnat mest hela helgen, i och för sig har det inte gjort mig något som bara har jobbat men trist för dom som är lediga! Ha en bra start på en ny vecka nu och visst ska vi ha minus på fredag?? Pepp!!
Ja nu hoppas jag på ett minus på fredag, var ett tag sedan nu :) Jag avslutade helgen med att springa milen i regnet. Vädret var höstlikt men det var faktiskt skönt ändå, speciellt efter duschen! Ibland kan det behövas en paus från vågen, jag håller med dig där jennyc, och din plan låter klok. Pepp till er!
Sprang 5 km igår för första gången sedan i fjol. Gick hur lätt som helst men idag blir det tung styrka på Marinans gym. Solen skiner och vi har runt 25 grader på dagarna ibland mer. Efter träningen sks vi ut med båten. .ljuvligt. igår såg vi delfiner som lelte här i viken..coolt. Älskar delfiner! Härligt cannes med en löptur i regnet! Pepp från Turkiet!
Sprang 5 km igår för första gången sedan i fjol. Gick hur lätt som helst men idag blir det tung styrka på Marinans gym. Solen skiner och vi har runt 25 grader på dagarna ibland mer. Efter träningen sks vi ut med båten. .ljuvligt. igår såg vi delfiner som lelte här i viken..coolt. Älskar delfiner! Härligt cannes med en löptur i regnet! Pepp från Turkiet!
Här finns bara regn regn regn och skriva om Men någon gång ska det väl bli varmare här också
Ja här har det varit skitväder också men nu framåt kvällen klarnade det upp och solen tittade fram. Kom i väg på en joggingrunda på 6,5 km och det känns skönt nu efteråt. Elel huvudsaken man rör på sig, sen om det är ute eller inne kvittar ju:) Men visst är det skönt att komma ut och springa eller gå när solen skiner och det är härligt väder! Jag har jättesvårt att komma iväg till gymmet i stället. Har tusen ursäkter för att inte komma iväg och då passar det bra nu när jag äntligen kommit igång och springa. Pepp och kämpa på!!
Jag o min man har tagit långa promenader på kvällarna. Härligt att bara vara utomhus. Men då jag varit sjuk några veckor och inte kunnat gå på min löparträning på måndagar känner man att kondis verkligen är en färskvara...-:). Superviktigt att komma igång igen så smått även om det känns trögt!
Äntligen ett minus, 61,3 kg idag och solen skiner, bra start på dagen :) Kommer vara bortrest under helgen så det kommer inte bli något springande, har jobbat sent så jag har ej hunnit med under veckan heller, konstigt nog längtar jag jättemycket efter att ge mig ut. MallanK, bara du börjar så smått igen så kommer kondisen tillbaka ganska snabbt ändå ska du se, även om det känns riktigt trögt att börja med! Pepp till er och njut av helgen!
Vi njuter av Turkiet och värmen, det är bikinidagar och jag hnger på båten och skriver på min bok. Varje morgon tränar jag och det är en perfekt start för mig, älskar mina träningsmorgnar! Jag juicar , kör 16:8 och äter ren mat, ganska enkelt faktiskt. Blir jag sötsugen gör jag mina bananpannkakor som är to die for. 100 gr keso 1 banan 2 ägg 1,5 msk fiberhusk Mixa med stavmixern, låt svälla i 10 min, stek på medelvärme i mycket kokosolja, mmmmums! Härligt med minus cannes, GRATTIS!!! Ha en skön helg där ute och hoppas slen skiner på er! Pepp!
Vikt 73,7