Vill du vara med? I denna tråd är det fokus på hälsosam mat & träning och viktminskning så klart. Jag delar med mig av mina erfarenheter och smarriga hälsosamma recept. Jag hoppas att medlemmarna i denna tråd också kommer vara aktiva här inne och dela med sig av sina tips & trix. Vägdag blir fredagar. God ton är ett måste i denna tråd för här vill vi trivas. Ni som bara tänkte rapportera in er vikt på fredagarna kan söka er till andra trådar tack, här är vi engagerade.
Deltagare:Startvikt/Målvikt:Nuvarande vikt: Viktförändring:
Flodis@60kg .........................58kg
Madde65@/60kg...................67kg..........60,8kg......-6,2kg
Wimsy@................................62,7kg.........55,4kg.......-7,2kg
Mittsätt@...............................67kg...........62,9kg.........-4,1kg
Cannes@..............................62,4kg..........61,4...........-1,0 kg
Molnz@................................92,5 kg............93 kg........+0.5 kg
Naihina@.............................71kg
Camilla7@..........................92,3kg.............91,2kg.....-1,1 kg
Älskar också avokado men tycker det är svårt för dom blir ofta dåliga. Dagens vikt är 60.6 så nu är det skärpning fram till midsommar!! Ha en skön helg! Pepp:)
vilka härliga recept Flodis! Sen måste jag veta om du har nåt tips på vart man köper rostade skalade hasselnötter. När jag var på Fuerteventura köpte jag i en vanlig butik en påse med superstora goda hasselnötter!! Väl hemma igen blir man så sur när man bara hittar de vanliga påsarna vid baktillbehören och nötterna är med skal (lättfixat att skala i och för sig) men de är även små och beska. Jennyc: härligt att du kommit igång med träningen! jag har också haft stressigt senaste halvåret och har insett att det som räddat mig är just träningen, min springklubb som jag tvingat mig att gå till varje måndagkväll och sen de olika delmomenten i halvklassikern som jag bara varit tvungen att träna till.
Vikt 74,0
jag köper mina skalade rostade hasselnötter på Lidl här på Cypern, kanske de finns i Sverige också påå Lidl? Igår hade vi 36° i skuggan och i havet är det underbart ljuvligt. Slängde mig i plurret efter en tuff intervallträning och innan det var dags för en timmes pilates och en timme yoga. Skönt. I vår pool har vi 28° och det är underbart!!!! Njuter verkligen här på vår ö och saknar faktiskt inte Sverige, såklart vänner och familjen men inte landet. Ikväll blir det poolparty med BBQ hos goda vänner, hörde jag ett skål??? 6 Dagar kvar till Midsommar, vem når målet???? Pepp till er!
Min våg stod still igår, med någon extra tur i skogen kanske jag kan närma mig målet en aning iaf 😊. Men det tuffar på och vardagen funkar vilket är huvudsaken
tack för tipset Flodis, ska kolla på Lidl!
Det finns fryst avokado på ICA har jag sett i en tidning. Tänkte själv pröva.
Glad midsommar till alla:)
vet ni, när jag har överflöd av avocadon, vilket jag oftast har då vi har huuuur många träd som helst runt knuten, så fryser jag in de som håller på att bli övermogna. JAg skalar dem och tar bort kärnan, blir perfekt att använda i smoothisar!!!
35° idag i skuggan, det var tufft att träna 2 timmar ute idag :)
Pepp på er!!!
Flodis
Kommer med min vikt på Fredag Har inte kunnat använda datan pga av att jag varit o vakat över min mor. Hon somnade in i Lördags ,så nu måste livet gå sakta framåt
Vill gärna fortsätta på den här tråden
Pepp på er allihop
Pepp till er alla