icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Minus 5 kg till Midsommar!!!

Veteran
1732 inlägg
17 december 2012 12:33

Vill du vara med? I denna tråd är det fokus på hälsosam mat & träning och viktminskning så klart. Jag delar med mig av mina erfarenheter och smarriga hälsosamma recept. Jag hoppas att medlemmarna i denna tråd också kommer vara aktiva här inne och dela med sig av sina tips & trix. Vägdag blir fredagar. God ton är ett måste i denna tråd för här vill vi trivas. Ni som bara tänkte rapportera in er vikt på fredagarna kan söka er till andra trådar tack, här är vi engagerade.

Deltagare:Startvikt/Målvikt:Nuvarande vikt: Viktförändring:

Flodis@60kg .........................58kg

Madde65@/60kg...................67kg..........60,8kg......-6,2kg 

Wimsy@................................62,7kg.........55,4kg.......-7,2kg

Mittsätt@...............................67kg...........62,9kg.........-4,1kg 

Cannes@..............................62,4kg..........61,4...........-1,0 kg

Molnz@................................92,5 kg............93 kg........+0.5 kg

Naihina@.............................71kg

Camilla7@..........................92,3kg.............91,2kg.....-1,1 kg

• Mycket engagerad
    147 inlägg
    3 juli 2014 19:02

Ja du Flodis, ibland undrar man vad man gör här i Svedala. Måste vara jantelagen man håller så dyrt kär...:-)

• Veteran
    1732 inlägg
    4 juli 2014 12:35

Ha ha ha vad rolig du är Mallan K...jantelagen, usch den ser man inte här, som tur är!!! Nu ska vi åka till en beach där sköldpaddor finns...mysigt!

Pepp på er!

• Mycket engagerad
    147 inlägg
    4 juli 2014 18:23

Jag står still i vikt. Men å andra sidan är det första dagen på semestern. Härligt!

• Veteran
    1001 inlägg
    5 juli 2014 19:21

Jag måste korrigera min vikt. Min våg har visat fel. Har varit på vårdcentralen och tagit blodprover och då passade jag på att väga mig.

Ny vikt 74,7

• Veteran
    1001 inlägg
    11 juli 2014 20:05

Vikt idag 74,5

• Veteran
    1001 inlägg
    18 juli 2014 09:57

Vikt 74,4

• Utmärkt medlem
    635 inlägg
    18 juli 2014 12:09

Har haft semester och ätit och druckit gottwinkHar varit ute och sprungit en del och många promenader har det blivit. I går var jag iväg och provade på ett boxpass. Min brorsdotter ska ha pass till hösten och hon ville ha några som provade passet. Vi var 4 stycken som körde och gissa om jag har träningsvärk i dag? Men kul var det och jag ska försöka att gå på passen till hösten. Svåra är när jag jobbar natt så missar jag var tredje vecka.

Hur går det för er andra? Visst blir det lite annat när man har semester men vi kör väl igång ordentligt till hösten igen:)

Ha en skön helg! Pepp

• Veteran
    1732 inlägg
    18 juli 2014 12:21

Jag kör på som vanligt och jag antar att många har tagit en välförtjänt vila nu wink

Idag körde jag pilates och yoga, kunde köra intervaller då jag har stukat ena tån...jag skriver på som vanligt och här har vi det varmt, över 35° i skuggan varje dag, det blir många härliga dopp i havet och i vår pool :)

Visst är boxpass roliga Madde, älskar dem!

Pepp på er alla!

• Utmärkt medlem
    635 inlägg
    18 juli 2014 12:39

Låter härligt Flodis:) Här har vi också sommarväder! Nästa vecka åker vi till Vimmerby, minsta sonen ska spela Bulleby cup (fotboll) Vi ska tälta så jag hoppas vädret håller i sig.

Sitter och kollar på resa i oktober till Turkiet, se om det blir någon bokningwink

• Veteran
    1732 inlägg
    18 juli 2014 13:16

Vi åker till Turkiet om 10 dagar en månad, ska bli galet skönt att få komma ut på havet på vår båt i hettan wink Där ska jag bara köra lugna träningspass har jag bestämt, pilates och yoga varje dag. Nu har jag ett mål och det är att kunna gå ner i spagat och split och jag är lika stel som ett kylskåp så här ska det tänjas! Har bestämt att jag ska bli vigare för varje år som går! Ja vilken härlig sommarvärme ni har nu, underbart Madde! Njut av Småland och av sommaren med alla tillbehör och hoppas du hittar ngn resa, Bodrum och Marmaris är mina favvosar ;) Kramen