Vill du vara med? I denna tråd är det fokus på hälsosam mat & träning och viktminskning så klart. Jag delar med mig av mina erfarenheter och smarriga hälsosamma recept. Jag hoppas att medlemmarna i denna tråd också kommer vara aktiva här inne och dela med sig av sina tips & trix. Vägdag blir fredagar. God ton är ett måste i denna tråd för här vill vi trivas. Ni som bara tänkte rapportera in er vikt på fredagarna kan söka er till andra trådar tack, här är vi engagerade.
Deltagare:Startvikt/Målvikt:Nuvarande vikt: Viktförändring:
Flodis@60kg .........................58kg
Madde65@/60kg...................67kg..........60,8kg......-6,2kg
Wimsy@................................62,7kg.........55,4kg.......-7,2kg
Mittsätt@...............................67kg...........62,9kg.........-4,1kg
Cannes@..............................62,4kg..........61,4...........-1,0 kg
Molnz@................................92,5 kg............93 kg........+0.5 kg
Naihina@.............................71kg
Camilla7@..........................92,3kg.............91,2kg.....-1,1 kg
Visst blir det lite annat under semestern:)! Jag har sprungit på bra ändå och inte släppt alla hämningar, så jag känner mig nöjd. Mina springpass ligger mellan 5-10 km och det var ungefär vad jag hade hoppats på, har nog tom sprungit mer än vad jag trodde innan. Och lite ledighet kvar innan jobbet kallar igen, ska tas tillvara på 😊
Ha det gott i värmen!
Låter som vanligt härligt
Låter härligt med Turkiet Flodis, vi är nu på zakynthos i 2 veckor o sen ska vi upp till umeå en vecka. Så jag gör ett litet sommaruppehåll här på matdagboken. Helt fantastiskt att äta riktigt mogna tomater och frukten är gudomlig!! Ha det härligt alla i värmen!
Då vet du vilka grönsaker/ frukter vi har året runt här på Cypern Mallan
Njut av Grekland och värmen och hoppas värmen i kvar i norr när ni väl är där, vi hade sommarstuga i Holmsund innan så Umeå är mitt andra hem
Mallan: åh zakynthos som är så vackert!!
Hoppas att det går bra för er alla! Jag är frustrerad! Har gått upp ett par kg sedan jag slutade med periodisk fasta trots att jag tränar gym/löpning 5 dagar per vecka, såååå irriterande! Nu har jag snart avslutat min 4 veckor långa praktik, det har varit "Way out of my comfort zone" men ändå roligt och lärorikt!
Vikt 75,0.
Jenny tråkigt att du har gått upp men slutar man med PF så äter man generellt mer då du adderar en måltid till i ditt ätfönster samt att frukosten kan trigga att du blir mer hungrig över dagen. Fundera på hur du har mått när du körde PF och nu när du har ätit som vanligt och mådde du lika bra som när du körde PF kan du addera det igen i ditt liv. Lycka till och vad härligt det låter med erfarenheten att vara outside your box, nyttigt för oss alla!
Pepp till er i sommarvärmen!
Elel: låter som ni haft det härligt!
Flodis: man bör ju äta efter att man tränat men hur gör man då om man tränar tidigt på morgonen och kör PF?
Vikr 75,2
Hej alla, vi är i ett för hett Turkiet, det är över 40° varje dag i skuggan och vi håller å att rinna bort. Vi är ute till havs med båten så lite breeze får vi men inte mycket ha ha ha. Hoppas ni alla har en grym sommar i er tokvärme, underbart! Jag kommer att ha internet från och till i en månad till men tills vi hörs igen, eat clean and train mean :)
Pepp!
Vikt 75,1