Vill du vara med? I denna tråd är det fokus på hälsosam mat & träning och viktminskning så klart. Jag delar med mig av mina erfarenheter och smarriga hälsosamma recept. Jag hoppas att medlemmarna i denna tråd också kommer vara aktiva här inne och dela med sig av sina tips & trix. Vägdag blir fredagar. God ton är ett måste i denna tråd för här vill vi trivas. Ni som bara tänkte rapportera in er vikt på fredagarna kan söka er till andra trådar tack, här är vi engagerade.
Deltagare:Startvikt/Målvikt:Nuvarande vikt: Viktförändring:
Flodis@60kg .........................58kg
Madde65@/60kg...................67kg..........60,8kg......-6,2kg
Wimsy@................................62,7kg.........55,4kg.......-7,2kg
Mittsätt@...............................67kg...........62,9kg.........-4,1kg
Cannes@..............................62,4kg..........61,4...........-1,0 kg
Molnz@................................92,5 kg............93 kg........+0.5 kg
Naihina@.............................71kg
Camilla7@..........................92,3kg.............91,2kg.....-1,1 kg
Nu ska jag åka iväg och köra en timme yoga och en timme TRX, perfekt kombination. Sedan sk vi besöka lite vingårdar och ölbryggerier med barnen som är här. Den här veckan fuskar jag med maten MEN på söndag kör jag strikt efter Ulrika Davidssons bok "KIcktsrat med Ulrika". Behöver "detoxa" bort några trivselkilon som har smugit sig på för att vi har haft så mycket gäster här på Cypern. Men de är borta innan jul...tänk bara en månad kvar till jul...HJÄLP vad tog det här året vägen?????
Kram kram och så kul att vi är ett litet gäng. Imorgon vill jag ha allas vikter så ska jag göra om vår lilla lista. Bra kämpat alla och det känns som om vi är på banan igen, hurra!!!!
Flodis87 bor du i cypern? nej nu ska jag och Sigge (hunden) ta oss en promenad.
Louise71, japp bor på Cypern
Kul att du också är med Louise
Duktig du är Cannes som springer. Nu fick jag lite motivation så när jag har skjutsat sonen ska jag ta mig i kragen och ge mig ut en varv innan maten! Ni ska få en uppdatering efteråt!
Ja du är alltid duktig Flodis
Tappar du aldrig fokus? Härligt att ha kommit till det stadiet och man känner att man orkar vill träna som du kör! Bra jobbat!
Härligt att bo på cypern.Själv bor jag i en liten by som heter Dala-järna,jobbar som färskvaruchef inom hemköp.Jag är 42 år och kämpat med min vikt i många år.Har nått mitt mål en gång men lyckades sabba det förstås så nu tar jag nya tag och vill ju dit igen.Mina intressen är kost och motion,jag leder baspass inom friskis och svettis så mycket motion blir det.Jag hoppas att det kommer att gå vägen denna gången återkommer i morgon med startvikt och målvikt.
Känner mig taggad
62,6 visades här.
Startvikt: 84,3 Mitt första delmål får bli 78,3 Det blir 6 kg till april.Nej nu väntar jobbet ha en bra dag alla.
Idag har jag varit och kört Body Combat en timme o direkt efter det ett galet benpass med 1000 squats och lunges ( 1 timme ). Sedan blev det en lååång stretching och på vägen hem plockade jag massor av apelsiner, citroner och grapefrukt som jag juicade ihop med morötter och ingefära. Mums! Hembakat fröknäcke på det och en kopp te. Perfekt frulle för mig.
Nu ska vi iväg och göra Cypern, hörs senare!
Pepp på er!!
Startvikten landade på 64,6 kg. Skulle vilja gå ner till 60 kg till jul! Så det får bli målet tillsvidare. Får se om jag kommer nå det den här julen
Känns som det är tufft just nu med både vikt, motion och motivation men det kanske kommer nu när tråden är i gång igen och vi kan peppa varandra.
Ha en skön helg! Pepp!!
Blev det nån joggingtur här om dagen madde? Jag ska ta mig en nu, bästa medlet för mig att hålla kilona borta, för godsakerna är svåra att låta bli helt och hållet :)
Ha en fin lördag på er!