Vill du vara med? I denna tråd är det fokus på hälsosam mat & träning och viktminskning så klart. Jag delar med mig av mina erfarenheter och smarriga hälsosamma recept. Jag hoppas att medlemmarna i denna tråd också kommer vara aktiva här inne och dela med sig av sina tips & trix. Vägdag blir fredagar. God ton är ett måste i denna tråd för här vill vi trivas. Ni som bara tänkte rapportera in er vikt på fredagarna kan söka er till andra trådar tack, här är vi engagerade.
Deltagare:Startvikt/Målvikt:Nuvarande vikt: Viktförändring:
Flodis@60kg .........................58kg
Madde65@/60kg...................67kg..........60,8kg......-6,2kg
Wimsy@................................62,7kg.........55,4kg.......-7,2kg
Mittsätt@...............................67kg...........62,9kg.........-4,1kg
Cannes@..............................62,4kg..........61,4...........-1,0 kg
Molnz@................................92,5 kg............93 kg........+0.5 kg
Naihina@.............................71kg
Camilla7@..........................92,3kg.............91,2kg.....-1,1 kg
Jag är här och kan hålla igång tråden för de som vill, någon som vill????
Här på Cypern har vi "ungarna" här och vi mår såå bra i värmen. Igår badade vi i havet, 23° och det var ljuvligt ( hade 26° i skuggan ). Kvällarna är mörka och svalare men då får man mysa med levande ljus och lite mer kläder. Idag tävlar ena sonen i Slovenien för Sverige i Kickboxning och han ska gå två tävlingar i olika grenar, spännande värre. Idag ska vi åka iväg en heldag i vårt underbara naturreservat Akamas med fyrhjulingar och det sak bli galet kul! Det är sååå härlig vacker miljö. MIn bok Blå Blå Ögon är klar och gå snart på tryck. Kommer ut i handeln till Påsk.
Jag har bytt gym igen och har hittat hem, tränar mycket varierat och 6 dagar / veckan och ibland 3 pass per dag. Maten går det bara bra med men visst har jag slarvat speciellt när vi har haft besök SÅ kära vänner, på söndag kommer jag att strama upp min mat rejält så jag inte ballar ur här till jul. Har man varit duktig innan så vill man ju inte förstöra för sig. Är det någon som vill hänga på??
Stor kram från Cypern!
Välkommen Fenerika, vad kul. DÅ kör vi på och har sista invägningen på Julafton :) Så nu ger vi järnnet!!! Någon mer som vill hänga på???
Soliga hälsningar på Cypern
Hej alla, hoppas ni har det bra! Min sommar har varit hektisk med jobb, sommarkurs och praktik så när skolan väl började igen i september var jag helt slut! Jag har gått upp några kg men känner att jag vill bli av med dom nu och de resterande ner till 75 till att börja med. Jag funderar på att sluta med gluten - någon som har erfarenhet av det? Jag har verkligen saknat den här tråden
Då peppar vi varandra resterande tid till nyår, kul! :)
Absolut så tycker jag Jennyc att du ska ta bort gluten ur din kost. Få inspiration av bloggen www.undervarttak.se som har så många underbara recept! 😄
Hej alla, idag har jag kört aerial yoga och ett tufft TRX pass. Älskar mina träningsmornar!!! Idag ska vi till stranden och bada lite, havet är såå skönt just nu och sedan ska vi ha poolhäng med barnen.
Blir kycklingbiffar med klyftpotatis till middag och en smarrig aberginegratäng och pumpa.
Vad kul att tråden kommer igång igen
Jag har varit jätteslarvig hela hösten och inte orkat ta tag i vikten så det är några kg plus. Försökte hålla igång löpningen men har gått sådär.
Nu vill jag i alla fall hänga i till jul och tappa dom här extra kg som jag lagt på mig. Väger mig på fredag!
Duktig du är Flodis som hänger i och inte tappar fokus
Välkommen Fenerika!
Åh vad kul att du hakar på Madde65, du ska se att dina etra kg är som bortblåsta om en månad :)
Denna tråd verkar spännande jag hänger gärna på.Just nu är insperationen =0 men hoppas den vänder snart.Du får min startvikt på fredag.
Kul att du hakar på igen Madde! Säger som Flodis, de där extra kilona är snart borta ska du se :). Och välkomna fenerika o Louise71! Och kul att du också är med fortfarande jennyc! Idag hann jag med en löptur på 6 km under dagen och en promenad nu ikväll, så det känns bra.