Vill du vara med? I denna tråd är det fokus på hälsosam mat & träning och viktminskning så klart. Jag delar med mig av mina erfarenheter och smarriga hälsosamma recept. Jag hoppas att medlemmarna i denna tråd också kommer vara aktiva här inne och dela med sig av sina tips & trix. Vägdag blir fredagar. God ton är ett måste i denna tråd för här vill vi trivas. Ni som bara tänkte rapportera in er vikt på fredagarna kan söka er till andra trådar tack, här är vi engagerade.
Deltagare:Startvikt/Målvikt:Nuvarande vikt: Viktförändring:
Flodis@60kg .........................58kg
Madde65@/60kg...................67kg..........60,8kg......-6,2kg
Wimsy@................................62,7kg.........55,4kg.......-7,2kg
Mittsätt@...............................67kg...........62,9kg.........-4,1kg
Cannes@..............................62,4kg..........61,4...........-1,0 kg
Molnz@................................92,5 kg............93 kg........+0.5 kg
Naihina@.............................71kg
Camilla7@..........................92,3kg.............91,2kg.....-1,1 kg
Ja visst är det så wimzy att man hamnar på platåer ibland. Här var det bara minus 0,2 den här veckan. Visst åt jag extra i helgen men resten av veckan har jag skött mig och kört mina 2 fastedagar. Så 63,2 i morse. Längtar till jag kan komma igång med löpningen för då tror jag det kommer bli lättare😄just nu har jag inte ork att göra något känns det som, ingen motivation till motion. Går ju mina promenader med hunden. Vaknade med halsont i morse. Hoppas att jag klarar mig. Ska ut och ta en långpromenad nu, är ledig i dag så det får bli lite städning på schemat!
Ha en skön helg! Pepp👍
Krya på dig Madde, hoppas halsontet inte blir värre.
Härlig helg på dig med!
Hallå tjejer, vad duktiga ni är som rapporterar minus idag, yea!! Denna vecka, vilken träningsvecka ha ha ha helt galet. Kört mellan 2-3 passs varje dag och nu är min kropp trött efter dagens TRX pass och crossfit. Maten går strålande och jag äter mycket rawfood och slarvar inte så mycket. Behöver äta bra för att orka träna som jag gör.
Krma på er från ett härligt Medelhav, 22° och strålande sol
Vad duktig du är Flodis! Åh så sugen jag blir på att träna! Låter underbart med 22 grader och strålande sol!
Ha en härlig helg!
Här är det oxå sjukt :( Alla har haft lite magsjuka men min vill inte ge med sig. Tror jag har fått campfylobacter:(
Så ingen träning och maten går sådär, mest vitt bröd nu....
Idag är sonen 4 mån och helt lovely men jag går ff i mammabyxor och känner mig risig...
Usch, jag fick dessa hemska bakterier förlänge sedan på KFC på Langawi...gick ner 10 kg väldigt snabbt och var riktigt sjuk i 4 mån sedan höll de is ig i ca 10 år...läskigt läskigt så se upp med rå / ofärdig kyckling hörrni!
Kram kram och kämpa på Mittsätt,
Godmorgon!
Dags att väga in, 59,1 väger jag. Det går trögt nu, är verkligen flitig men det är inte mycket neråt denna veckan. Måste lusläsa menyer och annat i helgen och se om jag kan ändra på något.
Ha en skön helg alla!
God morgon!! Väger in på 65,9 nu, helt ok tycker jag. Har haft problem med magen hela veckan och har inte kunnat träna.
Ska till vårdcentralen idag men det känns bättre nu så jag hoppas att det ger med sig nu så att jag kan träna ordentligt nästa vecka.
Trevlig helg!!
Dagens vikt 63 kg. Här går det också segt just nu! Har varit hängig hela veckan så knappt orkat med promenader med hunden. Maten har gått så där också! Men nya tag nu:)
Hej hopp, vi är i Spanien och har riktigt dåligt internet så jag uppdaterar era vikter på fredag istället. Hoppas ni kämpar på fastän ni har dåligt med motivation och krämpor. Kram på er alla!!!!