Vill du vara med? I denna tråd är det fokus på hälsosam mat & träning och viktminskning så klart. Jag delar med mig av mina erfarenheter och smarriga hälsosamma recept. Jag hoppas att medlemmarna i denna tråd också kommer vara aktiva här inne och dela med sig av sina tips & trix. Vägdag blir fredagar. God ton är ett måste i denna tråd för här vill vi trivas. Ni som bara tänkte rapportera in er vikt på fredagarna kan söka er till andra trådar tack, här är vi engagerade.
Deltagare:Startvikt/Målvikt:Nuvarande vikt: Viktförändring:
Flodis@60kg .........................58kg
Madde65@/60kg...................67kg..........60,8kg......-6,2kg
Wimsy@................................62,7kg.........55,4kg.......-7,2kg
Mittsätt@...............................67kg...........62,9kg.........-4,1kg
Cannes@..............................62,4kg..........61,4...........-1,0 kg
Molnz@................................92,5 kg............93 kg........+0.5 kg
Naihina@.............................71kg
Camilla7@..........................92,3kg.............91,2kg.....-1,1 kg
Godmorgon på er! Veckans vikt är 58,4, så sakta men säkert. Hoppas det gått bra för er andra.
Nu snabbt i kläderna och iväg. Snart helg igen!
Kram på er!
65,5 idag. Hann med 2 pass och nu är jag förkyld:( Men planen är vila fast med bra ätande. 40 points var dag förutom lördag. Då firar vi alla hjärtans dag med oxfilé, potatisgratäng och rödvinssås. Därefter en härlig ask med lyxchoklad!
Mål 65kg nästa fredag!
Trevlig helg på er!
Hej hopp, nu är vi hemma från Spanien! Vi har haft 10 underbara dagar där fast det har varit kallt. Brrr! Inte ett gram gick jag upp fastän jag har fuskat, skönt. Måste väl vara en del muskler som har försvunnit då jag bara har gått och gått och gått och gått hela dagarna. Men idag tar jag tag i träningen igen och det blir ett härligt crossfitpass i eftermiddag.
Vad duktiga ni är som kämpar och går ner i vikt, hipp hipp hurra! Snart är våren här och i affärerna finns massor av ljusa fina kläder i glada vårfärger...är ni sugna?? Det är jag!!!
Kram kram till er alla om en härlig helg och en mysig fredag den 13:e!
Dagens vikt 62,4kg. Sakta men säkert försvinner kilona👍har varit förkyld och hängig en längre tid och det ger sig inte riktigt! Men visst längtar man till våren flodis😄 just nu är det isgata hemma men hoppas att jag snart kan ta tag i min löpning.
Duktiga ni är mittsätt och wimzy!
Madde, minus 4,6 kilo sedan vi startade - stort grattis!!!!!
Tack Flodis! Känns bra, men ska bli ännu bättre när jag kommer igång med motionen också
Är det några som är kvar i gruppen här? Känns väldigt tyst
Jag kör mina fastedagar och det går ganska bra. Vikten går sakta men säkert neråt även om det inte är något jätteras precis. Hoppas att det blir bättre när jag kommer igång med löpningen. Här är det riktigt skitväder och fortfarande halt ute på vägen så vågar inte riktigt springa än men snart
I morgon är det vägdag igen och hoppas på lite minus i alla fall.
Pepp till er som är kvar!!
hej hopp, jag är ju kvar ha ha ha. Har fått sy ihop läppen iveckan så jag har varit tyst både här och hemma....nu börjar det läka så småningom och jag ska tebax till plastikkirurgen imorgon...
Härligt att du fortsätter med dina fastedagar Madde, duktigt!!! Idag har vi vinter med snö och endast +2°...freezing cold. Nu lääängtar jag efter sommaren!!!
Vi hörs imorgon!
Jag är kvar! Dock går det jättetrögt. Min magkatarr beror tydligen på en amöba, skitäckligt! Det börjar bli bättre men den har tyvärr inte hjälpt till något. Har mest bara haft ont i magen vilket lett till att jag inte orkat träna. Nu har jag världens förkylning oxå så mitt mål på 65 imorn blir nog svårt att nå.
Men jag hänger i, snart är jag frisk och då jäklar!
Madde, mkt impad av dig! Kör du 5:2? Jag gjorde det förut men tyckte att jag överåt de andra dagarna istället. Men visst funkade det!
Flodis, vad har hänt med läppen?
Håller tummarna för - imorn ;)
Stackars dig Mittsätt! Så trist! Låter hemskt med en amöba... Men jag håller tummarna för att du snart ska vara som ny igen!
För egen del går det också väldans trögt. Jag håller inte så hårt på menyer och så, men äter rätt. Har inte ätit ett gram socker, vitt mjöl eller potatis sen 9/1, fantastiskt för en som nästan har levt på vitt bröd och godis innan. Senaste veckan har varit rena katastrofen, har t o m gått upp ibland. Så plötsligt idag tog vågen ett skutt ner till 58,4! I går vägde jag 59,3 och har legat på 59 halva veckan. Ja, man samlar kanske på sig och så tar kroppen ett ryck. Vem vet.. Ska sätta igång med menyerna igen i morgon. Så får vi se hur det ser ut nästa fredag.
För övrigt snart mars, UNDERBART!! Så överlevdem man ytterligare en vinter, denna totalt snöfri, tråkigt för snön lyser upp.
Ska bli kul att höra hur det gått för er andra!
Ha en underbar fredag och en härlig helg!!