Tillbaka efter alltför lång frånvaro. Inte "vågat" väga mig, insett arrangemang vikten måste vara enorm.....Nu är det gjort, jag väger idag 105,1 kg och det känns otroligt främmande. Inte för att det inte märks eller känns, inga kläder passar, funkar inte att köpa kläder i vanlig affär eller på vanlig avdelning. Konditionen är obefintlig och övrig ork och lust densamma. Fysisk smärta i ben, fötter, rygg och för att inte tala om den psykiska smärtan. Ju större jag blivit desto mer har jag minskat som person. Jag som den person jag varit den personlighet jag egentligen är, förminskas för varje dag. Livslusten liksom pyser ut ur kroppen och fylls av ett allt större tomrum, en ledsamhet och förtvivlan. Har jag kanske nått min egen gräns nu, min mentala botten? Är det nu det bara kan bli bättre? JA JA JA, så måste det vara! Vem bestämmer om inte jag själv, så det gör jag nu! Ni andra som av någon otroligt dum anledning också kommit på andra sidan 100-sträcket, nu hjälps vi åt att som första mål bli Tvåsiffrigt, eller hur? All stöd och kärlek till er som behöver, nu kämpar vi!
Utmärkt medlem
933 inlägg
Hej
Här är en till som skulle behöva inspiration och
att komma igång mera med rätt mat och träning
Hade kommit igång och ut och gå och
simma men sen blev det isigt ute 😟
är lite isrädd om det är ngn undanflykt hmm
det blir bara svårare att gå ner i vikt och hade tänkt att igår ska jag klara det
under 100 men det har gått dåligt
Hej! Här går det dåligt, det går åt totalt fel håll. Nu väger jag 106 kg. Det blir att börja om från 1 januari. Nu är det inte lönt att försöka. Ha alla en riktigt God jul och gott nytt år!
Julen gav en uppgång. och jag "hamnade" på 107,2, men tack vare tappad aptit har jag nog gått ner lite. Åkte på inflammerade tarmfickor på annandagen, feberfrossa och ont så in i bängen. Nu går jag på 2 sorters antibiotika och hoppas att det fungerar och att aptiten håller sig borta.
Gott Nytt År
Nu är nya året igång och ny energi till att gå ner!
Vikt 106,7 kg, nu gäller det att ta nya tag!
v3: 105 kg, det går åt rätt håll. v2 vägde jag 106 kg och toppnoteringen var 107,2
Jag får också börja om från början. Flytten ställde till det för mig, det var ingen ordning alls på matintaget under 3-4 månader. Flyttpizza och hamburgare för hela slanten. Makens demens blev sämre och då tröståt jag ovanpå allt annat. Jag vägde ungefär lika som du Babs tidigt i höstas. Men nu fick jag börja om från början... med ca 117 kg efter nyåret. Oine-voine!
Hur har det gått för dig Gasten? Ni har väl inte heller kommit i ordning efter flytten?
V4 104,5 kg.
Heja på ulla och gasten.
Jag vet det mesta om tröstätning och återfaller då och då.
Jaa, det är ett ääälende!
Hej!
Här går det ganska bra just nu, minskat 2kg sedan nyår.
Min vikt är 105,6 kg.
Nu kämpar vi på flickor!
Vi tömde det sista i lägenheten i söndags, nu är allt klart.
Skrev över lägenheten på nya ägaren idag, så nu är ett klart också.