Utmärkt medlem
670 inlägg
Jag skulle sprungit Malmö halvmara i augusti 2012. Tyvärr satte en knäskada stopp för det. Det var så tråden startade från början! Nu är det en tråd för pepp och stöd för oss som springer eller vill springa mer än vad vi kan än :) Häng med!
Grattis!
Bra jobbat!!! 4 minuter är en evighet :-)
Och där kom min officiella tid Blodomloppet 2014 5 km :) Klarade loppet på 35:57 mot fjolårets 41.30 nästan 5.5 minuter Så det är bättre än jag trodde :) Nu är jag så glad jag ska nog ut en sväng.
36:18 på Vårruset men ändå högre hastighet :) Ja nu är det bara att satsa så jag klarar 30 min på 5 km. Kör hårt i sommar! Eller ökar lite i taget så jag inte börjar få ont men ska kämpa för att klara 5 km på halvtimmen.
Bra jobbat! :-) Bra att du har ett tydligt mål med din träning, det är lättare att motivera sig att komma ut regelbundet då :-)
Denna grupp skulle jag vilja va med i, hoppas jag får gå med. Är en joggare som varit tvungen att ta paus under väldigt lång tid pga diskbråck i ryggen på två ställen. Men nu har jag fått lov att väldigt försiktigt börja springa igen :) Och igår va jag ute på en tur där kunde sprang 3x5min, euforisk känsla! Den nivån ligger jag på :) Men bättre ska det bli! Anmäld till Göteborgsvarvet nästa år, då blir de andra gången för sprang det 2010.
Välkommen! Vi är på olika nivåer kanske, men vi strävar åt samma mål och pepp är välkommet hur som helst :-) Kul med fler Göteborgsvarvetlöpare :-)
Jag följde med ett annat löpargäng ut igår och fick lite annat perspektiv på löpning. Det gick undan :-) men var väldigt trevligt.
Jag såg att flera hade GORE kläder. Någon erfarenhet av det (mer än att jag sett att det är rätt dyrt). Är det ett bra märke för löparkläder?
Helt okej grejer vad jag vet, man kan ju köpa dem billigare här: http://www.wiggle.co.uk/ladies/gore-running-wear/run/
Nu har jag nästan klarat av att springa så "fort" som mitt träningsprogram säger :)
Jag har kommit mig från 8 min/km till 9:30 min/km när jag ska ta det lugnt och de vill ha mig på 12:30 min/km.
Det är ju så sakta så jag kryper fram men det är nog någon mening med det med.