Vi kör vidare på "7 veckor kvar till sommar"-stuket och drar på med ett sommarrace! Kan vi äta sunt och motionera även under sommaren? Klart vi kan! Och det börjar bli dags att bevisa det, främst för oss själva! Samma regler som innan: Alla är välkomna, oavsett mål. Alla jobbar utifrån sin egna målsättning, efter sina egna förutsättningar och i sin egen takt. Tillsammans pushar, gnäller och inspirerar vi. Vi kör 8 veckor, slutdatum: 13 augusti. Varje söndag publicerar jag tre veckomål att uppnå under kommande vecka. De som vill hakar på och rapporterar/utvärderar här i tråden, och i övrigt vill jag se diskussioner utav bara f-n! ;) Välkomna, gamla som nya sötnosar! Nu kör vi!
Mycket engagerad
286 inlägg
Godmorgon rara människor!! Nu har jag skrivit in mig i skola och startar i oktober, det är lite läskigt men samtidigt spännande. Riktigt blandade känslor. Jag ska plugga hårt så jag kommer in på högskola, det blir en utmaning det! (har aldrig varit bra i skolan, average) Med allt annat går det bra, i förr går blev det core 45min och body pump 55min, på dagen en massa ärenden och promenad. Igår tog jag det lugnt för det var en massa ärenden då också men en promenad med ögonshoppning fick jag in ;) Maten dessa dagar har varit ok, jag fick inte in nån lunch mer än cashew och mörk choklad, kaffe - men så blir det om man har flera möten runt den tiden. Idag väntar mig Pilates 55min och spinning-puls 45min. Skoj! :) Imorn bjuder min make mig på bio och promenad i gamla stan med hemmagjord glass (butikens egna så) för att jag har kommit så långt som att börja i skola i höst. Han är söt! Så jag får unna mig en glass denna månad tänkte jag :) pepp på er, ni är grymma som kämpar!!
Haha ja.. Min första kurs blir psykiatri, 200 poäng. Satsa på största kursen men det roligaste först. ^^ Tack!
Idag så har jag passerat - 40 kg !! Så härligt ! Mina mål är att nu träna hund varje dag!!! Fortsätta att sköta både mat och min träning. Rensa huset rum för rum !! Sköta mitt arbete ordentligt (är säljare och lever på provition) Planera åtgärder i huset ! (och utföra dom) Dom här planerna måste väl räcka livet ut :)
Kanonbra jobbat tjejer, sååå härligt att läsa om er! TACK för att ni delar med er, och en stor kram på er allihopa! Jag jobbar bäst under press verkar det som, har suttit som i dvala och maratonskrivit min tenta oavbrutet i två timmar nu - och som lön för mödan kan jag snart skicka in den. Ikväll sätter en stadsfestival igång här i stan - min favoritvecka! - så träning och mat kommer se lite annorlunda ut fr.o.m. ikväll. Men det blir bra ändå, blir ju mycket rörelse också. Fettet ska bort!
Haha, minus på vågen ÄNTLIGEN! 61,5kg = -0,6kg! :D Weeeeei! Idag var det Pilates, spinning, styrketräning och core. Nu är jag trött! ;)
Tog bara en månad, men, SKAM den som ger sig! Tack!!
Grattis Troxii!!!!
Tack Thyndra! :D Hoppas ni inte tycker jag är oförskämd som har "så lite att gå ner eftersom jag redan är liten"? Blir lite orolig ibland att folk tycker så och rynkar på näsan. Heh. Hur går det för er alla? Här blev det glass, tacos och vin idag! ^^
Jag hoppas verkligen att ni inte tycker så om mig den dagen jag har så "lite" kvar att gå ner. Här blir det inget mer att äta idag, det är ju en liten vägdag igen imorgon :)
Jag tycker inte så, om man inte väger 55 kg och satsar på 40+.. :/ Rynkar på näsan gör jag väl inte då heller, men orolig blir man! Inger mer för mig heller, har ätit nog idag. Min enda ätdag denna månad!