Vi kör vidare på "7 veckor kvar till sommar"-stuket och drar på med ett sommarrace! Kan vi äta sunt och motionera även under sommaren? Klart vi kan! Och det börjar bli dags att bevisa det, främst för oss själva! Samma regler som innan: Alla är välkomna, oavsett mål. Alla jobbar utifrån sin egna målsättning, efter sina egna förutsättningar och i sin egen takt. Tillsammans pushar, gnäller och inspirerar vi. Vi kör 8 veckor, slutdatum: 13 augusti. Varje söndag publicerar jag tre veckomål att uppnå under kommande vecka. De som vill hakar på och rapporterar/utvärderar här i tråden, och i övrigt vill jag se diskussioner utav bara f-n! ;) Välkomna, gamla som nya sötnosar! Nu kör vi!
Mycket engagerad
286 inlägg
Heja heja!! Jag undrar hur det ska bli med min träning sen när jag börjar plugga i oktober, men kan andra så kan jag :) Åt också lite mkt till middag.. gotland som sitter i ;)
Och tack!! :P
Havregrynsgröt med mjölk och kaffe blev dagens frukost! Är psykiskt o fysiskt utmattad, så kikar nu på lite olika vitaminer att beställa hem. Taggad, men så in i h-vetes trött... Jobbigt när man känner att man inte ger 100%. Ikväll blir det kalas och smörgåstårta för vår del = snåla på kcalen idag ;) En promenad o de 100 situpsen ska också hinnas med mellan pluggandet!
Gobiten: Jag har faktiskt inte tänkt så långt ännu, men självklart vill jag ju fortsätta snickesnacka med alla er! Vad säger ni som är med? Är ni på en utmaning till eller har ni tröttnat? Lite längre period denna gång kanske? Hösten är ju trots allt en nystart för många! ;)
Alltid Newbie :D Imorn ska jag baka en massa massa till lördag, - kardemummabullar, tårta och drömmar som ska se ut som lejon (enligt min son). Funderar på chokladrutor men för mitt eget bästa... Nej. ;) Idag har jag fixat klädkammarn, skiiiit vad bra det blev :))
Fixa en ny period du Newbie, jag hakar på :)
Naw, vad söta ni är! Vill ni ha en paus innan vi sätter igång eller vi ska köra igång redan på måndag? Idag ska jag få bort 2 stora ok från plugg-axlarna :) Sen tar jag en välförtjänt helg! SKÖNT! (Åtminstone för en kväll innan det sista ska lämnas in under helgen) Frukost nu, sen iväg till biblioteket! Kram på er!
Då kör vi på det! Tråden "Hösthälsa" ligger uppe nu, på måndag kör vi igång! Kul att ni hakar på!
En frökuse BLT blev det till brunch idag :) På måndag sätter jag igång med pulver som en rivstart inför hösten, så jobbar på att tömma kylen så gott det går! :)
12,5 kg har jag gått ner under den här perioden !! Vad mycket det verkar :) Från 91 kg till 78,5 kg. så under nästa hoppas jag på att nå min målvikt, jag är duktig på att motionera och allt går hela tiden så mycket lättare. Otroligt vilken skillnad det blir på orken när kilona försvinner!! Ändå så har jag haft flera ätardagar än tidigare. Nästan varje vecka så äter jag lite mer någon dag. Kilona försvinner inte lika fort som tidigare men det är helt okej, det får gå i lite långsammare tempo nu. vi träffas igen i nästa tråd :)