Vi kör vidare på "7 veckor kvar till sommar"-stuket och drar på med ett sommarrace! Kan vi äta sunt och motionera även under sommaren? Klart vi kan! Och det börjar bli dags att bevisa det, främst för oss själva! Samma regler som innan: Alla är välkomna, oavsett mål. Alla jobbar utifrån sin egna målsättning, efter sina egna förutsättningar och i sin egen takt. Tillsammans pushar, gnäller och inspirerar vi. Vi kör 8 veckor, slutdatum: 13 augusti. Varje söndag publicerar jag tre veckomål att uppnå under kommande vecka. De som vill hakar på och rapporterar/utvärderar här i tråden, och i övrigt vill jag se diskussioner utav bara f-n! ;) Välkomna, gamla som nya sötnosar! Nu kör vi!
Mycket engagerad
286 inlägg
Gobiten, Amen! Kolla min länk....... -.- Men, vi får inte ge oss, vi är starkare än såhär!!! Argh!
Vad kan man säga? SKAM DEN SOM GER SIG! Hehehe... Imorn är det en ny dag!
I morgon så är det en ny dag och det viktigaste när ni fuskar, njut av det. Annars så är det ju meningslöst :)
Fuska med stil tjejer! Ni fixar det här! Pepppepp på er allihop! Nu beger jag mig till jobbet... Från att ha varit helt ledig hela sommaren känns det lite konstigt att jobba skift varje dag, det ska villigt erkännas! ;) Puss på er!
Haha Thyndra, ja sjukt gott var det. Det var ju därför jag åt. x)) Nya tag idag :) Kämpa på och puss på er!
Det låter bra det !!! Kom ihåg alla,, ska ni fuska så Njut. Tvekar ni så Låt Bli!!!
Sockeravgiftning pågår här hemma för fullt, inga kolhydrater förutom grönsaker sedan igår. Och tro det eller ej, men idag är jag slö och har huvudvärk - helt otroligt! Sötsugen och konstant hungrig, konstigt att en sådan plötslig avsaknad av socker kan få kroppen att reagera så kraftigt! Nu har jag iallafall jobbat klart för denna veckan - lite lyxlir! Men å andra sidan jobbade jag söndag natt - måndag kväll - tisdag morgon så nån vila emellan passen har det inte blivit. Kul, men slitsamt! :) Imorgon åker vi på semester! Hemma fredag. Och på lördag ska jag på bröllop!! Ska bi så mysigt! Och maten ska skötas, vågen ska visa minus på måndag! Kvällens middag: Grön ärtsoppa med vitlöksfraiche.
Jag är så kass.. Det funkar inte.. Mockarutorna har mig i sitt våld. :S Hahah.. Svag, jamenvisst! Dock har jag joggat idag, träna är inge svårt! :P
Nu är jag på G igen! :) Måtten har ökat, men vikten står iaf stilla! pepp pepp!
Pepp pepp Troxii! You can do it! Igår kom vi hem från vår lilla minisemester i Skara! Jag åkte direkt vidare på en väldigt lyckad möhippa, men vågen visar inget plus idag, kul! Fjällfil med egenplockade blåbär och kokt ägg till frukost, nomnom... Idag blir det bröllop!