Veteran
5155 inlägg
6 dagar i veckan ska jag lägga mig på 1500 kcal. Det här ska jag hålla nu, lördagar är fria och jag får inte gå lägre heller. Meningen är att jag ska sakta men säkert komma i jämnvikt och lära mig att äta bra för evigt.
Jag är på, har lagt på mig (efter att ha gått ner i vikt) ca 5 kg..
Bra Maria007, bara att kämpa på !!
1313 kcal idag, hm lite för lite. Det får bli mera imorgon !!
En shot med olja så är det fixat Thyndra :)
Nädu pottpott, så roligt ska vi inte ha. Här äts bara det som är gott !!!!!
1123 kalorier i dag, dock rörde jag knappt på mig.. en 18 minuters promenad bara haha..
Just nu funkar det utmärkt för mig att ligga på väldigt lågt kaloriintag:-) Efter sen-hösten och jul/nyår frosserierna med viktuppgång vald jag att köra igång det nya året med Modifast. Jag har verkligen kört strikt sedan den 2/1. Inga extra utsvävningar med annan mat, inte ens på helgerna. Resultatet så här långt: -4,9:-) Det är jag väldigt nöjd med och kör på ett tag till så länge det känns bra. jag har inget "sug" efter sött eller annat som jag inte brukar "tåla", jag är pigg och glad trots kaloriintag på ibland 7-800 kcal per dygn. Jag fattar knappt själv att det är sant. Gäller att passa på medan det går så här pass smidigt. När dessa första 5 kilo är borta har jag 5 kvar till nästa delmål och därefter några "smygkilon" till som jag hoppas bli av med fram till sommaren. Totalt från nu ca 8 kilo. Ha en fin helg allihop!
bra jobbat ireneq
Håller med, bra jobbat ireneq Intaget för mig blir idag 1501 kcal och imorgon är det lördag. Ingen kaloriräkning då :)
I går blev det 1402 kcal för mig. Ska dricka alkohol i dag så det kommer säkert bli 2000 kalorier, men man måste väll unna sig något gott någon gång då och då!