icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Bröllop 2013

Engagerad
53 inlägg
24 november 2012 09:56

Detta är en ett forum för alla som vill gå ner några extra kilon till den stora dagen. Jag själv ska gifta mig sommaren 2013 och har en övervikt på nästan 26 kilo!! Så, tjejer och killar som också ska gifta sig 2013, eller om ni ska gästa ett viktigt bröllop 2013, detta är stället där vi peppar varandra. Kom med mattips, motivationstips, träningstips, och varför inte....diskutera bröllopsplaner! Det är alltid lättare när man är några stycken som peppar varandra, på så sätt är det enklare att hålla sig på banan! Det spelar ingen roll om du har 26 kilo att gå ner, som jag, eller om du bara vill gå ner de där 2 sista för att klänningen ska sitta perfekt! Här är alla välkomna! NU KÖR VI!

• Utmärkt medlem
    603 inlägg
    24 november 2012 22:11

Jag får hänga med på grund av min systers bröllop i sommar! Det ska bli så kul att hjälpa till att arrangera hennes bröllop. Hon kommer att bli den vackraste bruden av oss systrar, men nu tänker jag åtminstone inte vara den runda systern. ;-)

• Utmärkt medlem
    603 inlägg
    26 november 2012 06:57

Det har inte rört sig så mycket i den här tråden, men det kommer det att göra så fort inbjudningarna för nästa år börjar trilla in tror jag. B-) Jag körde runt min syster lite i somras så hon fick spana på platser att hålla festen på. De ska nämligen ha bröllopet i min hemstad (väldigt praktiskt för mig ;-)). Jag vet inte var det blir ännu, men jag ska tjata lite försiktigt i julhelgen. Brud2013 - vad blir det för klädkod på ditt bröllop? :)

• Mycket engagerad
    248 inlägg
    28 november 2012 09:05

Hej! Jag ska gifta mig i juni nästa sommar och jobbar just nu för fullt med att komma i form tills dess. Jag vill ju inte bara gå ner i vikt utan även tajta till kroppen så att jag kan känna mig vacker även under klänningen ;P. Så jag är gärna med och kämpar.

• Engagerad
    53 inlägg
    28 november 2012 10:13

Amiechan - Jag vet inte med klädkod, vi har inte skickat ut inbjudningarna ännu, men jag vill att alla ska känna sig bekväma, så det blir nog kavaj. Då har alla möjlighet att göra lite som dom vill, det blir liiite högtidligt, men inte så stelt. Bollis - Vad kul! Grattis! Har du börjat kolla på klännigar ännu, jag vill inte ens gå in i en butik för jag känner mig så fet. Men vad jag har förstått behöver man beställa klänningen minst tre månader innan.

• Mycket engagerad
    248 inlägg
    28 november 2012 11:06

Jag och en kompis ska ta en dag snart och ut och titta. det börjar ju bli lite roligare nu när man börjar se lite resultat. =) Pepp till er, det här fixar vi=)

• Utmärkt medlem
    603 inlägg
    28 november 2012 12:52

Min moster är sömmerska, så det föll sig naturligt att sy upp min brudklänning hos henne - speciellt eftersom hon är billig och duktig! På första provningen chockade jag henne och min mor rejält med uttalandet att "mina mått kanske kommer att ändras lite fram till bröllopet". Jag tänkte mig gå ner lite i vikt, men de tänkte GRAVID. :D

• Mycket engagerad
    248 inlägg
    28 november 2012 12:59

Haha ja alla har vi olika saker i huvudet=). Jag har jättesvårt att se framför mig vad jag vill ha för model på klänningen. Vet liksom inte vad jag passar i. Har du koll på vad du vill ha?

• Mycket engagerad
    248 inlägg
    6 december 2012 08:08

Hej och välkommen! Har du börjat planera något än?Själv har jag inte kommit längre än att boka lokal men det är en liten bit påväg iallafall =)

• Engagerad
    53 inlägg
    6 december 2012 09:55

Vad roligt Wfhoto! Det lutar åt 15 juni för oss också. Eventuellt veckan efter, vi ska bara få klart med festlokalen!

• Mycket engagerad
    248 inlägg
    12 december 2012 09:30

Hej på er! Hur går det för er? Själv har jag faktiskt lyckats nå mitt delmål innan jul, nämligen att komma under 65 kg =). Nu är det bara att se till att hålla detta under hela ledigheten också.