Detta är en ett forum för alla som vill gå ner några extra kilon till den stora dagen. Jag själv ska gifta mig sommaren 2013 och har en övervikt på nästan 26 kilo!! Så, tjejer och killar som också ska gifta sig 2013, eller om ni ska gästa ett viktigt bröllop 2013, detta är stället där vi peppar varandra. Kom med mattips, motivationstips, träningstips, och varför inte....diskutera bröllopsplaner! Det är alltid lättare när man är några stycken som peppar varandra, på så sätt är det enklare att hålla sig på banan! Det spelar ingen roll om du har 26 kilo att gå ner, som jag, eller om du bara vill gå ner de där 2 sista för att klänningen ska sitta perfekt! Här är alla välkomna! NU KÖR VI!
Engagerad
53 inlägg
Verkligen jättefina klänningar
Är det någon av er som vet om man kan lägga upp egna bilder i forumen?
Nix, det går inte. Tyvärr.
Ja jag gillar den sidan också, tror det är min favoritsida just nu med klänningar. Ja det är ganska skönt att ha koll på får jag ju erkänna, förra bröllopet så provade jag måånga klänningar, och tillslut föll valet på den första jag provade hehe. Så lite samma nu, även om alla klänningar är via nätet denna gången, men den första jag hittade är den som jag gillar bäst.
det var ju trist för hittar inte den klänning som jag köpt på nätet men jag kan ju alltid lägga ut den i min blogg =)
Är det någon som tänkt konservera sin brudbukett?
Japp jag, tror jag iallafall, har inte riktigt bestämt mig, men Julia och Annabelle gjorde det och jag tycker det blev fint och bra. Haha jag tänker iallafall inte göra om samma tabbe som sist, jag skulle torka min brudbukett, kom på den briljanta idén att hänga buketten i ett fönster där solen sken in för då torkar den snabbare, vilket jag förvisso hade rätt i, men solen blekte buketten så alla färg försvann från blommorna, den blev bara gulaktig typ. Men jag gillar idén med att konservera buketten, jag är självklart lite inspirerad av mina vänner och deras arrangemang med buketterna och deras bröllopsfoto som de har hängandes på en vägg. Så jag är lite sugen på att sno deras idé lite.
Funderade på att göra det, fast jag vet inte... Visst vore det trevligt, men samtidigt är jag inte säker på vart jag skulle ha den eller vad jag ska ha den till sen? Hänger man den på väggen, eller vad gör man med den sen?
mina vänner har gjort sina i två ramar, deras ser ut lite som bilden http://konserverabrudbuketten.dinstudio.se/files/Vitt_skp_1_maj_2007_222.jpg Nu har ju de två sånna tavlor, och sen har de bröllopskortet på dem i mitten i en likadan ram som buketterna är i. Men så passar det arrangemanget in så bra i deras stil i deras hem, då de kör med det lite lantliga stuket, tror väl det kallas chabby chick eller något. Men jag gillar idén med att spara buketten, eller iallafall delar av den som någon inramning till bröllopsfotot, har sett det någonstanns när jag googlade.
Här har vi bild på hur jag menade på ett ungefär med delar av blommorna som inramning av bröllopsfotot. Så tänkt in fotot i stället för texten. http://www.brollopsguiden.se/uploaded_images/gallery/129.jpg