Detta är en ett forum för alla som vill gå ner några extra kilon till den stora dagen. Jag själv ska gifta mig sommaren 2013 och har en övervikt på nästan 26 kilo!! Så, tjejer och killar som också ska gifta sig 2013, eller om ni ska gästa ett viktigt bröllop 2013, detta är stället där vi peppar varandra. Kom med mattips, motivationstips, träningstips, och varför inte....diskutera bröllopsplaner! Det är alltid lättare när man är några stycken som peppar varandra, på så sätt är det enklare att hålla sig på banan! Det spelar ingen roll om du har 26 kilo att gå ner, som jag, eller om du bara vill gå ner de där 2 sista för att klänningen ska sitta perfekt! Här är alla välkomna! NU KÖR VI!
Engagerad
53 inlägg
Bollis: ja jag har snurrat runt på den sidan, och de har en lilarutig, men den föll inte sambon i smaken, för storrutig. typ denna stilen vill han ha på rutorna också då lila och inte blå,http://www.tieroom.se/flugor/oknutna-flugor/oknuten-fluga-notch-hardy-rutig-bla.html så skulle någon ramla över en sådan fluga så hojta till. Hittat en som skulle passa, men den var knuten och vi ska ha tag på en oknuten, hehe i-landsproblem.
Ok:). Jag ska hålla ögonen öppna!
Grattis till alla i den nya tråden och ett stort grattis till thea77 som även ska få ett mirakel!!! Själv har jag fått mitt tredje barn så jag försöker ta mig tillbaka i form vilket inte är så lätt (när det gäller träning) då jag har barn på åldrarna 4år ,2år och 8mån men det är bara att kämpa. Har tappat 15kilo sen oktober men sen efter jul har det tagit helt stopp. Jag står på mina 76,4 så jag blir tokig. Sköter mig i maten och har börjat med extra promenader men icke! Var i fredags och provade klänningar och gud vad olika modeller det finns! men jag rekommenderar om ni ska köpa över nätet som jag att prova modeller först för den klänning jag full för (A-line) trodde jag ALDRIG att jag skulle kunna ha med gravidmage och stora höfter men satt jättefint! Vill verkligen gå ner lite till då jag var i mellan två storlekar vad gällande klänning. stl 42 hängde och stl40 var lite trång över höfter men satt annars perfekt....snacka om störande men men nu har jag lånat hem mammas motioncykel så nu jäklar. Så nå liknande den här klänningen blir det nog: http://www.balklanningaronline.com/goods-8708-golv-l%C3%A4ngd+grimma+kl%C3%A4nning+elfenben+bandage+brudkl%C3%A4nningar+broderi+Ruche+svep+t%C3%A5g.html#.USRidvIuz4F
Vilken vacker klänning. Den kommer du att se helt underbar ut i det är jag övertygad om=). Käpma på så ska du se att st 40 kommer sitta som helt perfekt snart. Pepp pepp
Cena: åh vilken vacker brudklänning, du kommer bli vacker som en stjärnklar natt. Här är en länk till klänningen som det just nu lutar åt för min del http://www.bridaloutlet.se/baltrnklnningar/andrea men som sagt långt kvar till bröllopet så inte omöjligt att det ändras :) Och ni får tänka er klänningen i lila istället för den gammelrosa färgen som bilden har.
Thea den känningen var jättevacker! Det är så kul att se vad alla andra ska ha. Jag ska se om jag kan fixa en bild på min klänning också =)
Jag har kikat på den här: http://www.bridaloutlet.se/brudklnningar/freja Men jag är så tvehågsen att det inte är omjligt att jag ändrar mig. Huvudsaken är att det inte är axellöst eller smala axelband för då ser jag väldigt bredaxlad ut. Empireskärning eller A-linje tror jag fungerar med min figur men jag behöver testa innan jag är säker. Vilken tur att jag har gott om tid på mig :-)
Bollis: Tack, ja jag fastnade för den direkt. har kollat på mååånga klänningar, men just denna modellen fastnade jag för direkt. Jag håller med, det är urkul att se vad andra vill ha för modeller på sina klänningar. Så jag ser fram emot att få se bild på din med.
LadyG: Vacker klänning, visst har de mycket vackert på den sidan :) Hehe det är alltid bra när man känner att man har tid, så man slipper kolla efter klänning i ren stress och panik. Jag har en fördel med att jag förra gången gifte mig då gick igenom massa brudklänningsprovningar och vad som passade mig osv, så den biten har jag koll på nu, vilket är ganska skönt, en sak mindre att behöva stressa över.
Ja, jag gillar den sidan - inspirerande! :-) Du har tur du, jag har ingen aning om vad jag kan ha :-)