Detta är en ett forum för alla som vill gå ner några extra kilon till den stora dagen. Jag själv ska gifta mig sommaren 2013 och har en övervikt på nästan 26 kilo!! Så, tjejer och killar som också ska gifta sig 2013, eller om ni ska gästa ett viktigt bröllop 2013, detta är stället där vi peppar varandra. Kom med mattips, motivationstips, träningstips, och varför inte....diskutera bröllopsplaner! Det är alltid lättare när man är några stycken som peppar varandra, på så sätt är det enklare att hålla sig på banan! Det spelar ingen roll om du har 26 kilo att gå ner, som jag, eller om du bara vill gå ner de där 2 sista för att klänningen ska sitta perfekt! Här är alla välkomna! NU KÖR VI!
Engagerad
53 inlägg
Har bytt användarnamn men lägger in en ny då gamla sidan raderades. 15 Juni vankas det bröllop- Vill ha gått ner till 55 men helst 50 från 65. ( 1.59 cm )
Hej hej! Hur går det för er såhär i juletider? Själv känner jag att jag tappat fokus en aning. Behöver liksom hitta tillbaka men med all stress är det inte det lättaste.
Bollis: samma här. Blir så ledsen på mig själv. Jag har en extremt stressig period på jobbet, och då kollapsar hela köret. Mat, träning, allt. Måste komma igång igen. Varje vecka räknas! Hur går det annars med planerna? :)
Du ska inte vara besviken på dig själv! Vi fixar detta tillsammans! Jag har varit med i en viktutmaning nu som tar slut den 23/12 men tänkte även hoppa på den som kommer efter. Häng på om du inte redan är med (har tyvärr dålig koll på de andra som är med) så kör vi järnet efter jul och nyår=). När det gäller planeringen så har jag kommit så långt att jag börjat titta på klänningar på nätet men inte längre än så. Det är lite för mycket för att jag ska hinna med liksom. Har dock en tjejkompis som är sjuk peppad på att hjälpa mig med all planering så det ska nog bli bra. Min käre sambo vill gärna vara med men han ser också gärna att jag kommer med förslag så kan han bara välja vad som låter bra ;). Hur går det själv då?
Hej alla hoppas det inte är försent att komma med i denna grupp. Jag gifter mig den 6 juli och har ca 5 kilo kvar nu (då jag förlorat 10kg sen okt) Jag vill verkligen så gärna gå ner dem nu men även att jag ska börja träna (vilket jag inte har gjort än) för att forma kroppen mest...Nu i jul känns det otroligt jobbigt då man vill tänka på vikten men ändå vill man unna sig då det äntligen är jul och alla deras nyttigheter. Hur har ni tänkt göra? Jag hade tänkt beställt en klänning över nätet men frågan är när behöver man beställa en? i februari? tänk om den kommer och den är för stor/liten osv....
Bollis Jag vill absolut vara med i nästa viktutmaning, snälla påminn mig när det är dags. Gällande planering så håller jag på att kolla på inbjudningskort. Har ni skickat era ännu? cena Det är absolut inte för sent!! Grattis till bröllopet. 5 kilo kommer du att fixa galant till din stora dag! Jag ska också börja träna bättre nu. Har bokat en tid med en PT efter jul. Det ska bli jättekul! Var har du tänkt att beställa klänning?
Vi skickade ut våra inbjudningskort i slutet av november. vi valde att skicka jättetidigt då vi ska ha ett litet bröllop och det är bara närmaste som är bjudna så vi tyckte det var ett roligt sätt att berätta den stora nyheten på. Ja jag vet inte riktigt än men jag har kollat på luxury-dresses.com, balklanningaronline.com, cherryklanning.com och dressmeup.se. Självklart har jag inte orkat kolla på alla klänningar på alla dessa hemsidor men några iallafall..har ni några tips på klänningssidor?
Okej, vi ska skicka ut våra nu efter jul/nyår. Bröllopet ska vara utomlands så det är ju viktigt att vänner och familj får reda på det i tid. Håller på välja för fullt mellan olika kort. Var beställde ni era? Gällande klänning så vill jag knappt titta nu när jag är så stor. Jag vet några som beställt på kinasidor liknande "jenjenhouse", som har varit jättenöjda. Det är ju verkligen superpriser! Men det finns ju alltid de som inte varit fullt så nöjda. Tycker det känns lite läskigt att beställa klänning utan att prova. Jag vet iaf. vad jag vill ha för typ, ungefär som denna: http://www.jenjenhouse.com/A-line-Princess-V-neck-Cathedral-Train-Satin-Wedding-Dresses-With-Ruffle-Lace-002004745-g4745
Förlåt har varit så mycket med jul nu! Återkommer snart när jag är tillbaka som vanligt igen :)
Okej nu är det dags för denna blivande brud att seriöst ta tag i de sista kilona så jag inte faller tillbaka till mina dåliga vanor som jag har haft och hade nu under jul....proppat i mig mat, chocklad, julmust och allt som hör till och jäklar vilken huvudvärk jag haft efter det....allt detta socker ska inte stå mellan mig och min perfekta vikt och bröllop. ..hoppas ni är med mig nu.....